Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:37:21 GMT

افسوس ستارگان دنیای تنیس از لغو ویمبلدون

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۴۶۳

افسوس ستارگان دنیای تنیس از لغو ویمبلدون

خیلی از ستاره های دنیای تنیس از لغو قدیمی ترین تورنمت تنیس جهان ابراز ناراحتی کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، مسئولان برگزاری تنیس ویمبلدون چهارشنبه شب به صورت رسمی اعلام کردند سومین گرند اسلم سال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد. این تصمیم باعث ناراحتی خیلی از ستاره های دنیای تنیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روجر فدرر تنیسور سوئیسی شانس زیادی داشت تا بتواند در رقابت های پیش روی ویمبلدون به عنوان قهرمانی برسد و تعداد گرنداسلم های خود را افزایش دهد. او اکنون در آمادگی به سر می برد ولی باید منتظر باشد تا سال آینده در این تورنمت شرکت کند. او جزو اولین افرادی بود که واکنش خود را به این موضوع نشان داد و عنوان کرد از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شده است. او در دوره بعدی تنیس ویمبلدون که سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد تقریبا ۴۰ سال خواهد داشت. او ابراز امیدواری کرد قدرتمندتر از قبل با شروعی دوباره این رقابت ها از سر گرفته شود. 

اندی ماری خود را "بسیار غمگین" توصیف کرد ، اما همچنین بر بازگشت قدرتمندانه به این رقابت ها تاکید کرد او در پست جدید خود نوشت: "با تمام آنچه در جهان در حال حاضر اتفاق می افتد ، سلامت همه به طور قطع مهمترین چیز است."

سرنا ویلیامز تنیسور آمریکایی نیز اعلام کرد از شنیدن این خبر شوکه شده است. 

کوکو گاف ، نوجوانی که با رسیدن به جمع ۱۶نفر برتر در دنیای تنیس خیلی‌ها را حیرت زده کرده بود ، در صفحه اجتماعی خود نوشت: "من امسال بازی در ویمبلدون را از دست خواهم داد. همه مراقب سلامتی خود باشند."

ویمبلدون بعد از رولان گاروس دومین تورنمت تنیس است که به دلیل شیوع کرونا به تعویق می‌افتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تنیس ویمبلدون دنیای تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد