Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:38:56 GMT

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تداوم یابد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۵۸۸

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تداوم یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مقتدا شعوری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،گفت: یکی از ضرورت‌هایی که در شرایط کنونی جامعه نباید به دست فراموشی سپرده شود، بحث تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی جامعه همه ما باید به مسئولیت‌های اجتماعی که بر عهده‌مان گذاشته است، پایبند بوده و آن‌ها را مو به مو اجرا کنیم، افزود: بی‌شک این روزها تداوم نخواهد داشت و می‌توان گفت که با همکاری مردم دوباره به روزهای عادی باز خواهیم گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعوری ضمن قدردانی از مردم زنجان که در روز طبیعت با در خانه ماندن، کادر درمانی را همراهی کرده و بیش از گذشته به قطع شدن رنجیره شیوع ویروس کرونا نزدیک شویم، تصریح کرد: قبل از اینکه جامعه در شرایط کنونی گرفتار شود، کمتر به موضوع مهم «انسان سالم، محور توسعه» پی برده بودیم اما در شرایط کنونی، این موضوع بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا کرده است.

جانشین رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در امور اجتماعی با اشاره به اینکه تا به امروز اقدامات شایانی در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا در استان در قالب پویش‌های مختلف انجام شده است، ادامه داد: یکی از تاثیرگذارترین طرح‌های به اجرای گذاشته شده در شرایط کنونی، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بوده است که معتقدیم این طرح باید با جدیت تداوم داشته باشد.

شعوری با تاکید بر اینکه بدون همراهی مردم هیچ‌گاه قادر نخواهیم بود شرایط امروز را با موفقیت پشت سر بگذاریم، اظهار کرد: اگر امروز به حقوق خود و دیگران آشنایی کامل داشته باشیم، بی‌تردید کارهایی انجام خواهیم داد که حقوق خود و دیگران را به خطر نیانداخته و این حقوق را تضییع نکنیم و امروز در شرایطی قرار داریم که نیازمند رعایت حقوق خود و دیگران و احترام به این حقوق هستیم.

وی با یادآوری اینکه تا به امروز شاهد کمک‌های خوب و قابل توجهی از سوی خیرین و مردم به دانشگاه علوم‌پزشکی استان در راستای مقابله بهتر با ویروس کرونا بودیم، بیان کرد: امروز همه ما باید در هر صنفی که فعالیت می‌کنیم، باید به مسئولیت اجتماعی‌مان عمل کنیم، به ویژه اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی در این برهه می‌توانند بیش از گذشته کمک‌حال کادر درمانی استان باشند.

کد خبر 4890519

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زنجان ستاد مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سیلاب گرگان سال جهش تولید طرح غربالگری بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد روز طبیعت تردد وسایل نقلیه شرایط کنونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنج شنبه در نشست با معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران که با حضور مدیر عامل و کارکنان پتروشیمی بوشهر در عسلویه برگزار شد اظهار داشت: اقدامات فرهنگی و خدمات رسانی پتروشیمی بوشهر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و امروز هم تعداد ۸۸۸ بسته معیشتی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تدارک دیده‌اند قابل تقدیر است و امیدواریم این اقدامات تداوم یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: ارتباط و تعامل خوبی توسط مجموعه استان بوشهر با حوزه‌های مرتبط وزارت نفت برقرار است که قطعاً این سیاست گذاری‌های وزارت نفت می‌تواند در جهت عمق بخشی به این تعاملات اثرگذار باشد.

وی افزود: البته دغدغه‌های جدی هم وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است و در این حوزه به صورت مستمر و در تمامی سطوح بر رفع این دغدغه‌ها پیگیری‌های لازم از سوی مجموعه مدیریتی استان در جریان است که مهمترین آنها سهم استان بوشهر در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی است که نیازمند بازنگری است.

پورات عنوان کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته ولی مطالبه استان بیش از این مقدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در بخش فرهنگی نیاز استان بیش از آن چیزی است که تاکنون محقق شده و در کنار آن تسریع در پرداخت‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

پورات خاطرنشان کرد: تعهدات وزارت نفت در بخش بهداشت و درمان و اقدامات آنان در سطح استان نیازمند توجه اساسی و بازنگری جدی دارد و باید با تلاش و پیگیری ویژه در جهت ایجاد زیرساخت‌های نوین در حوزه بهداشت و درمان و ساخت مراکز درمانی وزارت نفت در استان بوشهر نقش بسزایی ایفا کند.

وی تاکید کرد: در حوزه اشتغال نیز با توجه به پیگیری‌های مستمر کمیته جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی و تاکید رئیس جمهور محترم بر تحقق این موضوع و تلاش‌های استاندار بوشهر این مصوبه تاکنون محقق نشده است که وزارت نفت باید در این رابطه به تعهدات خود عمل کند.

پورات با بیان اینکه اقدامات و عملکرد پتروشیمی بوشهر قابل تقدیر است، اذعان کرد: در حال حاضر در این پتروشیمی هفت هزار نفر مشغول به کار هستند و جایگاه پتروشیمی بوشهر در اشتغال، توسعه منطقه، ارزش آفرینی اقتصاد و اقتصاد ملی بسیار ارزشمند است که امیدواریم در ادامه در بحث مسئولیت‌های اجتماعی و اشتغال نیروهای بومی این روند توسعه و تداوم داشته باشد.

کد خبر 6088265

دیگر خبرها

  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد