Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@18:09:41 GMT

گریزمان در دعوای بنزما- ژیرو طرف ژیرو را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۸۵۷

گریزمان در دعوای بنزما- ژیرو طرف ژیرو را گرفت

در میانه دعوای رسانه‌ای که بین کریم بنزما و اولیویه ژیرو در گرفته، آنتوان گریزمان به دفاع از هم‌‌تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه، ژیرو پرداخت و در این دعوا طرف او را گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید در یک اظهارنظر جنجالی خود را به ماشین فرمول یک و اولیویه ژیرو مهاجم چلسی و تیم ملی فرانسه را به ماشین کارتینگ تشبیه کرد، ژیرو در پاسخ او گفت که اگر هم ماشین کارتینگ باشد ولی جام جهانی را بالای سر برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا و هم‌تیمی ژیرو در تیم ملی فرانسه، با اینکه سعی کرد خود را خیلی وارد دعوای بنزما و ژیرو نکند، ولی در نهایت طرف ژیرو را گرفت و گفت او حق دارد و اینکه جام جهانی را بالای سر برده یک واقعیت است.

 

 

جالب اینجا است که بنزما روز سه‌شنبه وقتی با سوالهای خبرنگاران درباره صحبتهای جنجالی‌اش مواجه شده بود باز هم از آنها دفاع کرد و گفت:" درباره ژیرو هر چه گفته‌ام واقعیت است".

 

گریزمان در تیم ملی فرانسه تجربه زیادی از بازی کردن هم در کنار بنزما و هم در کنار ژیرو دارد چرا که از سال 2014 پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده است.

 

گریزمان که در پلتفرم توییچ صحبت می‌کرد درباره دعوای آغاز شده بین این دو ستاره فرانسوی گفت:" نمی‌توانم خیلی چیزها را بگویم چون خودم را به دردسر می‌اندازم. من اولیویه ژیرو را دوست دارم. او بازیکن خوبی است و به ما کمک کرده فاتح جام جهانی شویم. چیزی که در نهایت اهمیت دارد هم همین است".

 

 

بنزما ازسال 2015 و بعد از آنکه متهم شد از هم‌تیمی سابقش ماتیو والبوئنا اخاذی کرده از تیم ملی فرانسه اخراج شد. آبی‌های فرانسه بدون حضور مهاجم ستاره رئال مادرید هم در رقابتهای بین‌المللی موفقیتهای  قابل توجهی بدست آوردند و ازجمله به  فینال رقابتهای یورو2016 راه یافته و در نهایت دو سال بعد جام جهانی را در روسیه فتح کردند.

 

ژیرو در جام جهانی روسیه در تمام بازی‌های تیم ملی فرانسه به جز یک بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و با اینکه در این تورنمنت گلی به ثمر نرساند ولی در رسیدن تیم دیدیه دشان به قهرمانی، به عقیده اکثر کارشناسان نقشی کلیدی بازی کرد. ژیرو اولین بازی ملی خود را در سال 2011 انجام داده و تا امروز با 97 بازی ملی 39 گل برای فرانسه به ثمر رسانده.

 

 

کریم بنزما الیویه ژیرو تیم ملی فرانسه آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم بنزما الیویه ژیرو تیم ملی فرانسه تیم ملی فرانسه جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ چرا مهم‌ترین دانشگاه فرانسه تعطیل شد؟

دانشگاه «ساینس پو» که مهم‌ترین دانشگاه مطالعات سیاسی این کشور محسوب می‌شود، روز گذشته و به دلیل گسترده شدن اعتراضات دانشجویان به رابطه این دانشگاه با رژیم صهیونیستی، تعطیل شد.

دریافت 33 MB

خبرنگار: امیر توانا / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • ویدیو/ چرا مهم‌ترین دانشگاه فرانسه تعطیل شد؟
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید