Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@16:31:38 GMT

۱۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان ری پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۹۱۷

۱۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان ری پلمب شد

موسی احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی بازرسی های روزانه بازرسان اداره صمت تعزیرات واصناف ازواحدهای صنفی شهرستان ری در روز طبیعت، ۱۳۶ واحد صنفی مورد بازدید قرارگرفت که یک واحد متخلف نیز اخطار  دریافت و هفت میلیون و۸۰۰ هزار ریال جریمه شدند.
وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان ری مقرر شد تمام واحدهای صنفی به جز صنوف خاص تا ۱۵ فروردین ماه جاری از ادامه فعالیت خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی  عنوان کرد: با همکاری خوب اداره صمت تعزیرات و اصناف، اماکن نیروی انتظامی و دستگاه قضایی  بیش از ۹۰درصد صنوف همکاری لازم را داشتند و نسبت به بستن واحد صنفی خود اقدام کردند.
رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ری افزود: اصناف با توجه ضررهای بسیار زیاد مالی، اما همکاری لازم را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را در شهرستان ری دارند.
احمدی بیان کرد:  بقیه صنوف اجازه فعالیت ندارند و تا کنترل اوضاع ویروس کرونا برابر قانون با از هرگونه فعالیت صنفی خودداری کنند.
این مسئول اضافه کرد: اداره صمت شهرستان ری در جهت نظارت بازار وبرخورد با متخلفان روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.
 شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری ویروس کرونا اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ویروس کرونا اصناف شهرستان ری ویروس کرونا اصناف شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمب نمود.


سید رضا نورانیان افزود: واحد‌های فوق ضمن قرار داشتن در لیست صنایع آلاینده استان و علی رغم اخطار‌ها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.


وی ادامه داد: بر همین اساس تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند