Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت گفت: قرار است فیفا تا خردادماه موضوع شکایت ما از سرمربی تیم ملی فوتبال را تعیین نکلیف کند. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

حسن نصراصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فعلا که لیگ تعطیل است و آینده آن هم مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیم تعطیل است و به توصیه بهنام سراج بازیکنان ضمن قرنطینه خانگی تمرینات اختصاصی انجام می دهند تا آمادگی خود را حفظ کنند.

وی در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر یا ادامه دادن آن تصریح کرد: اگر فدراسیون و سازمان لیگ بخواهند لیگ را برگزار کنند باید به دو نکته توجه کنند. ابتدا باید تکلیف کرونا مشخص شود و دستوراتی که ستاد کرونا داده اطاعت شود.  تجمیع بازیکنان در تمرینات و حتی برگزاری مسابقات بدون تماشاگر هم مشکل ساز است. از طرف دیگر باید تکلیف لیگ آینده را هم مشخص کنند که چه زمانی می خواهند مسابقات فصل آینده را شروع کنند چون اگر قرار باشد مثل سال‌های گذشته مسابقات در مردادماه شروع شود امکان آن با این شرایط وجود ندارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت افزود: مسئولان سازمان لیگ اگر هم بخواهند لیگ را تعطیل کنند باید چند نکته لحاظ شود. منافع باشگاه ها و بازیکنان باید به طور یکسان رعایت شود چون قراردادی بین باشگاه و بازیکن وجود دارد و از طرفی هم باشگاه ها تعهداتی به اسپانسرهای خودشان دارند. الان در شرایطی یکسان در لیگ های اروپایی می بینیم که بازیکنان درصد بالایی از قراردادشان را بخشیده اند. اگر قرار است که سازمان لیگ درباره آینده لیگ تصمیمی بگیرد باید به همه این مسائل توجه کند.

نصراصفهانی در پاسخ به این سوال که کار شکایت باشگاه نفت آبادان از اسکوچیچ به فیفا به کجا کشید، به تسنیم گفت: پیگیر شکایت مان هستیم. فیفا به اسکوچیچ نامه زده و از سرمربی تیم ملی دفاعیه خواسته است و قرار است این موضوع را تا خردادماه تعیین تکلیف کنند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که باشگاه به کادرفنی و بازیکنان پرداختی داشته است؟ خاطرنشان کرد: تا آخرین لحظات سال 98 پیگیر این موضوع بودیم ولی متاسفانه تعطیلات پایان سال مانع این شد که پرداختی داشته باشیم. در سال جدید هم بانک‌ ها در آبادان تعطیل هستند و در اولین فرصت که بانک ها فعالیت شان را شروع کنند  به حساب بازیکنان پول واریز می کنیم.

سلطانی‌فر: ادامه لیگ برتر فوتبال ایران تابع تصمیمات ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا خواهد بود

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فیفا لیگ برتر فوتبال فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا لیگ برتر فوتبال فوتبال فیفا دراگان اسکوچیچ لیگ برتر فوتبال فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد