Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه پیرین بلاگواِوگارد از بازگشت مدافع بلغاری استقلال به این تیم استقبال می‌کند. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکولای بودروف، مدافع 33 ساله‌ای که در نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر با قراردادی 6 ماهه به استقلال پیوست، ممکن است برای ادامه فوتبالش به اولین تیم حرفه‌ای‌اش در بلغارستان بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرهایی مبنی بر فسخ قرارداد این بازیکن با استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالباتش منتشر شده و انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال بازگشت بودروف به بلغارستان بر ابهامات اضافه می‌کند. این مدافع چندی پیش گفته بود که اگر پولش پرداخت نشود قراردادش را فسخ می‌کند و این موضوع می‌تواند دردسری جدید برای استقلال باشد.

ایوا وارن، رئیس باشگاه پیرین بلاگواِوگارد در گفت‌وگو با سایت «فوتبال 24» بلغارستان درباره بحث بازگشت نیکولای بودروف، اسوتوسلاف دیاکوف و استانیسلاو مانولف به این تیم گفت: البته که ما دوست داریم این سه بازیکن به جمع ما بازگردند. هر تیمی دوست دارد بازیکنانی در سطح آنها را در اختیار داشته باشد.

استراماچونی: سعی کردم تأثیرم را روی استقلال بگذارم/ کاهش دستمزدها حرکتی فوق‌العاده از جانب بازیکنان است

وی افزود: آنها در سنین پایین‌تر بازیکنان ما بودند و حالا با تجربه‌ای که دارند، می‌توانند به ما کمک زیادی کنند. اگر این سه بازیکن بخواهند که به پیرین بلاگواِوگارد بازگردند، ما استقبال می‌کنیم.

نیکولای بودروف که بین سال‌های 2004 تا 2009 عضو تیم پیرین بلاگواِوگارد بود، تنها در سه بازی برای استقلال به میدان رفته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت

به گزارش ورزش سه، مسیح زاهدی ستاره خط دفاعی گل‌گهر پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و اولین بازی خود را در سال 1403 انجام خواهد داد.

این مدافع تاثیرگذار که پیش از مصدومیت در تمام 21 مسابقه گل‌گهر به میدان رفته بود 5 هفته دور از میادین بود و آخرین بازی خود را مقابل سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر انجام داده بود.

او امروز در مقابل شمس‌آذر در ترکیب اصلی قرار گرفت و به دوران دوری خود از میادین پایان داد و مجدد در قلب خط دفاعی گل‌گهر به میدان خواهد رفت.

این مدافع با گل‌هایی که در دو هفته متوالی مقابل استقلال و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ و دیدار معوقه هفته ششم به ثمر رساند مورد توجه قرار گرفته بود و با عملکرد دفاعی خوبی که داشت بازیکن مورد اعتماد مارینوس در خط دفاعی این تیم بود.

دیگر خبرها

  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!