Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@01:48:03 GMT

خدمه ناو هواپیمابر آمریکایی قرنطینه نمی شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۳۸۲

خدمه ناو هواپیمابر آمریکایی قرنطینه نمی شوند

ناخدای ناو روزولت از شیوع بیماری کرونا در بین ملوانان این کشتی خبر داده و خواستار قرنطینه خدمه شده بود. مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا با تخلیه خدمه ناو هواپیمابر روزولت مخالفت کرده و آن را در شرایط کنونی ضروری نمی‌بیند.

ناخدای ناوهواپیمابر تئودور روزولت از شیوع بیماری کرونا در بین ملوانان و خدمه این کشتی ابراز نگرانی شدید کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او خواستار آن شده بود که همه خدمه این ناو به نقطه‌ای امن منتقل شده و به مدت دو هفته قرنطینه شوند. به‌رغم درخواست ناخدای این ناو جنگی، وزیر دفاع آمریکا انجام چنین اقدامی را در شرایط کنونی الزامی تشخیص نمی‌دهد.

سایت خبری اشپیگل آنلاین خبر از امتناع وزیر دفاع آمریکا با درخواست ناخدای ناو روزلت داده است. 

نامه هشدارآمیز برت کروزیر، ناخدای ناو روزولت به دست وزارت دفاع آمریکا رسیده است. در این نامه، ناخدای ناو هواپیمابر یاد شده از شیوع سریع بیماری کرونا در بین ملوانان و خدمه این کشتی خبر داده است. به‌رغم آن، وزارت دفاع آمریکا انتقال خدمه این ناو به منطقه‌ای امن را الزامی نمی‌داند.

وزیر دفاع آمریکا گفته است که هیچ یک از خدمه ناو روزولت «به طور جدی بیمار نیستند» و هنوز زمان انتقال خدمه به خارج از این ناو فرانرسیده است. 

مارک اسپر در مصاحبه‌ای که با شبکه خبری آمریکایی سی‌بی‌اس انجام داده، اعلام کرده است که به جای انتقال خدمه به خارج از ناو روزولت، وزارت دفاع شماری پزشک و کادر درمانی به همراه ماسک و دستگاه‌های تنفسی برای این ناو ارسال کرده است.

این در حالی است که ناخدای ناو با اشاره به عدم امکان فاصله‌گذاری فیزیکی در بین خدمه این ناو، از خطر ابتلای سریع همه خدمه و ملوانان سخن گفته بود. 

بر اساس گزارش دویچه‌وله، در حال حاضر، ۴۰۰۰ نفر در ناو هواپیمابر تئودور روزولت مشغول به کار هستند. برت کروزیر تأکید کرده که شیوع بیماری در بین سرنشینان این ناو شتاب گرفته است.

312 310

کد خبر 1371725

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا وزیر دفاع آمریکا ناو هواپیمابر ناو روزولت ناخدای ناو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم

تظاهرات ضد جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها هر روز بیشتر از گذشته در دانشگاه‌های آمریکا پر رنگ‌تر می‌شود. دانشجویان دانشگاه «مینه‌سوتا» آمریکا با وجود بارش باران و شرایط جوی نامساعد کماکان دست از تظاهرات خود برنداشته و خواهان توقف جنگ در غزه هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد
  • دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • دانشجویان آمریکایی از چهره کریه رژیم صهیونیستی پرده برداشتند
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران