Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:20:55 GMT

مدافعان سلامت فداکارانه در خط مبارزه با کرونا هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۳۹۵

مدافعان سلامت فداکارانه در خط مبارزه با کرونا هستند

حزب موتلفه اسلامی و پیروان خط امام و رهبری با صدور پیامی با اشاره به مجاهدت‌های کادر درمان بر همکاری مردم برای اجرا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص بیماری کرونا و لزوم همکاری مردم برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده؛مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌استانی‌های محترم

پدیده بیماری کرونا صرف نظر از تهدیدهای خانمانسوز و کم‌سابقه و گسترده جهانی آن، فرصت‌های زیادی را پیش روی ما قرار می‌دهد تا با نگاه اعتقادی و اخلاقی و اجتماعی و آمادگی روحی با این رویداد مهم، مواجه و مسیر پر رمز و راز امتحان الهی را با مشارکت همگانی و اتحاد و همدلی و احساس مسئولیت مضاعف، همچون امتحانات گذشته به سرانجام موفقیت برسانیم.

در شرایطی که، اصل تهدید جهانی است و مجموعه مردم و کارگزاران و خدمتگزاران کشور ما بخصوص جان بر کفان پیش تاز نظام سلامت، با هدایت و نظارت رهبری معظم، برای مهار کرونا آماده باش و بسیج شده‌اند، تصمیم به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ضرورت و الزام به برخی  محدودیت‌ها و اهتمام جمعی برای به نمایش گذاشتن عزم ملی و تعهد و تقید به الزامات آن، نشانه آگاهی و معرفت اجتماعی و همبستگی اجتماعی، و اعتلای رشد سیاسی و اخلاقی است، تا همه با هم بتوانیم با همکاری صمیمانه و ایثارگرانه همچون گذشته از این گردنه سخت عبور نموده و موفقیت قطعی را قرین سازیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود