Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهش تولید با رویه فعلی دولت محقق نمی‌شود چرا که باید برای جهش به دنبال خلاقیت، دیدگاه‌های مناسب و تغییر دیدگاه بود. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

مصطفی نخعی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سالی را به نام‌های مختلف نامگذاری می‌کنند و امسال نیز به نام جهش تولید نام گرفته است تا به نوعی تکمیل کننده رونق تولید باشد اما این شعار با توجه به رویه پیش رو و آنچه در حال حاضر حاکم است محقق نمی‌شود چرا که دیدگاه‌های فعلی مناسب با  تحقق شعار سال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه جهش یعنی اینکه بتوانیم رویه معمولی در امر توجه به تولید را تغییر دهیم و راهی اساسی پیدا و جایگزین کنیم افزود: شرایط فعلی اعم از نحوه قانون گذاری و اعمال قانون است که  اگر بخواهد جهش تولید رقم خورد باید خلاقیت رقم خورد و  این خلاقیت در همه عرصه‌ها صورت گیرد. 

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به وضعیت فعلی واحدهای تولیدی در خراسان جنوبی گفت: واحدهای تولیدی استان گلایه‌مندی‌های زیادی دارند و در این مدت با تعداد زیادی از واحدهای تولیدی در استان ارتباط گرفتم که بیشتر آنها از مشکلات گلایه‌مند بودند که این گلایه‌مندی‌ها بیشتر به اعمال سلیقه‌ای قانون، بروکراسی‌های اداری، دیدگاه‌های توسعه‌ای در دید  برخی از مدیران استانی نیست. 

نخعی با بیان اینکه از سوی دیگر بسیاری از ظرفیت و پتانسیل موجود در جای جای این استان به خوبی شناسایی نشده است افزود: به عنوان مثال در حوزه گردشگری خراسان جنوبی دارای معادن، سنگ‌های تزیینی و جاذبه‌های زیادی است اما در کشور و حتی در جهان به خوبی معرفی نشده و در این راستا در خراسان جنوبی نیز اگر بخواهیم در راستای پیاده سازی شعار سال گام برداریم باید دیدگاه‌ها و اعمال نظرهای سلیقه‌ای تغییر و تمامی حساسیت‌ها تنها برای تولید و جهش تولید ایجاد شود که اگر اینها تغییر نکند جهش تولید رقم نمی ‌خورد. 

گزارش| صنعتگران مازندرانی پیش‌قراولان جهش تولید / بنگاه‌های تولیدی که با تسهیلات جان دوباره می‌گیرندنماینده مردم اردستان: کاهش وابستگی به خارج با "جهش تولید" محقق می‌شود

وی در پاسخ به اینکه مجلس یازدهم را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: در مجلس یازدهم اگر ترکیب منتخبان مردم را نگاه کنید با مجلس دهم متفاوت است و جوانان انقلابی زیادی حضور دارند و یا توجه به ترکیب جدید امید است مجلس بهتری از مجلس فعلی باشد و نمایندگان به دغدغه‌های اصلی کشور اعم از دغدغه معیشتی، اقتصادی و اشتغال را با نگاه متفاوت‌تر از قبل بپردازد و در مجموع نگاه من به مجلس یازدهم نگاهی مثبت است. 

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در پاسخ به اینکه نمره مسئولان را در راستای تحقق شعارهای اقتصادی در سال گذشته چگونه ارزیابی می‌کنید اظهار داشت: نمره ضعیفی به مسئولان دولتی می‌دهم.

انتهای پیام/ 254/ی

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهبندان و سربیشه خراسان جنوبی مجلس یازدهم منتخب مردم جهش تولید دیدگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند

به گزارش جماران؛ محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهرها فراهم می آورد و حتی در برهه ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده تر بر اینترنت در روزهای برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است .

کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی ها را ارج خواهند نهاد.

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم