Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فتح الله زاده مدیر سابق استقلال درباره شرایط ادامه لیگ گفته بود بین ۵ تیم بالای جدول بازی برگزار کنند و قهرمان را انتخاب کنند.
علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در واکنش به این پیشنهاد گفت: پرسپولیس به هیچ وجه از حق خود کوتاه نمی‌آید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در واکنش به حواشی اخیر گفت:

پرسپولیس به هیچ وجه از حق خود کوتاه نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فتح الله زاده مدیر سابق استقلال درباره شرایط ادامه لیگ گفته بود بین ۵ تیم بالای جدول بازی برگزار کنند و قهرمان را انتخاب کنند. همین موضوع باعث شد تا علیرضا اشرف مدیررسانه ای پرسپولیس در توئیترش نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و پاسخ فتح الله زاده را داد. او در پاسخ نوشت:

کرونا فعلا اکثر لیگ هارو تعطیل کرده اما هیچ جا از این پیشنهادهای خلاقانه نمیدن! اگه ۵ تیم بتونن باهم بازی کنن خب طبعا بقیه هم باید بازی کنن! یعنی اختلاف ۱۲ امتیازی با صدر قابل جبرانه ولی اختلاف ۳ امتیازی برای کسب سهمیه نه؟!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس علی فتح الله زاده مدیر رسانه ای پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، در جام حذفی که جام شگفتی‌هاست تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس و نساجی را حذف کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا نقی‌زاده بعد از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر واقعاً فکر کنم بازی تاریخی بود و آنهایی که در ورزشگاه یا خانه بازی را تماشا کردند، از مسابقه لذت بردند. ما توانستیم مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس نتیجه 2 بر صفر باخته را به مساوی بکشانیم یا بازی 4 بر 2 را به 4-4 تغییر دادیم و توانستیم در ضربات پنالتی برنده باشیم.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی در ادامه افزود: به تیم، هواداران و کارگران کارخانه آلومینیوم تبریک می‌گویم. خد را شکر شرمنده مردم نشدیم. این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود که من سعی کردم آن را وارد دروازه رقیب کنم. این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در مورد ادامه رقابت‌های جام حذفی و میزان امیدواری برای قهرمانی در این جام، تصریح کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. ما سال گذشته هم تا فینال جام حذفی رفتیم. امسال هم تیم‌های بزرگی را حذف کردیم، تیم نساجی و تیم پرسپولیس. امیدواریم که در ادامه راه این روند را تکرار کنیم. 

نقی‌زاده در پایان گفت: در لیگ برتر هم سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم البته یک مقدار از آن چیزی که خودمان می‌خواستیم عقب ماندیم. سعی می‌کنیم این شش بازی لیگ را هم جلو برویم تا با رتبه خوب لیگ را تمام کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!