Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در متن این اطلاعیه آمده است: پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و تمدید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین، لازم است که به گونه‌ای برنامه‌ریزی فرمایید که با ایجاد شرایط دورکاری موجب کاهش حضور کارکنان اداری و اعضای هیات علمی به میزان حداقل یک سوم زمینه انجام ماموریت‌های ضروری فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده طبق روال جاری و تا اطلاع ثانوی از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، کلاس‌های آموزشی دانشگاه ها کماکان به صورت الکترونیک ادامه خواهد یافت. درخصوص کم و کیف و جزییات برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری، بخشنامه‌ها و دستورالعمل معاونت آموزشی وزارت علوم ملاک عمل است.

براساس اطلاعیه وزارت علوم، هر یک از کارکنان که در دوره تعطیلات، خود یا دیگر نزدیکانشان به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده اند، قبل از حضور باید موضوع را به مدیر مستقیم خود اطلاع دهند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه عنوان شده که با توجه به آنکه بخشی از مراکز و واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک‌های علم و فناوری خدمات پژوهشی، آزمایشگاهی و تولید اقلام و تجهیزات ضروری بهداشتی و پژشکی لازم برای مهار ویروس کرونا را انجام می‌دهند، ترتیبی اتخاذ گردد که فعالیت این دسته از همکاران و کسب وکارهای ضروری با سهولت و پشتیبانی کامل انجام شود.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش پایانی اطلاعیه خود تاکید کرد: در صورت اتخاذ هر گونه تصمیم جدید با توجه به تغییر شرایط توسط ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا که سبب تغییر در این برنامه گردد، متعاقباً به اطلاع همکاران خواهد رسید.

۴۷۴۷ کد خبر 1371779

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در همایش تجلیل از بهورزان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به جایگاه بهورزان در سطح جامعه کفت: با شروع به کار بهورزان، کشور در زمینه شاخصه‌های ارتقاء سطح سلامت به مؤلفه‌های چشمگیری رسید و فعالیت‌های تنظیم خانواده نیز به صورت گسترده در کشور انجام شد.

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی  بهورزان را رکن اصلی شبکه‌های بهداشت و درمان دانست و افزود: همه کارکنان این سیستم با فداکاری، ایثار، صبر و جدیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای برنامه‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از خود گذشتگی نشان می‌دهند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: بهورزان از شریف‌ترین طبقه در نظام سلامت کشور هستند که با زحمت فراوان سبب چرخش چرخه‌های سلامت و زندگی می‌شوند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با تقدیر از زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده و باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسئولان خدمت کنند، تا ملت راحتی را احساس کنند، زیرا مسئولین تکیه گاه مردم هستند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ مربی بهورزی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین بیش از ۵۰ نفر مربیان نمونه شاغل در این حوزه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور/فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده