Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشیار بیهوشی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به این که ماهیت روند رشد ویروس کووید ۱۹ نامشخص است بر ضرورت پیگیری وضعیت عمومی بیماران پس از ترخیص یا مراجعه به مراکز درمانی تاکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر فدایی زاده با اشاره به راه اندازی طرح پیگیری وضعیت بیماران ترخیص شده از بیمارستان، اظهارکرد: این طرح در بیمارستان مسیح دانشوری در حال اجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ممکن است برای برخی بیماران حتی پس از مرخص شدن از بیمارستان نیز مشکلاتی پیش بیاید، از پیگیری وضعیت بیماران با روش‌های مختلف توسط بیمارستان مسیح دانشوری خبر داد.

فدایی با اشاره به روش‌های مراقبت از بیماران مبتلا به ویروس کرونا پس از ترخیص از بیمارستان، ادامه داد: طبق اطلاعاتی که بیماران طی تماس‌ها و پیگیری‌هایی که انجام می‌شود به کارشناسان می‌دهند، تصمیم گیری‌های بعدی برای ارجاع مبتلایان و ادامه روند درمان اتخاذ می‌شود. ارسال پیامک به بیماران مرخص شده و طراحی اپلیکیشن های رایگان توسط این مرکز صورت گرفته و توسط این راه‌های ارتباطی وضعیت بیماران به لحاظ تشدید علائمی مانند تب، تنگی نفس و سرفه بررسی می‌شود و طبق پاسخ‌هایی که بیماران می‌دهند پیگیری‌های بعدی نیز انجام می‌شود.

رییس مرکز تحقیقات از راه دور بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، افزود: به طور کلی هر فردی که با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان مسیح دانشوری مراجعه می‌کند و یا بستری می‌شود توسط راه‌های ارتباطی مختلف با این مرکز در ارتباط خواهد بود.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، پیشتر نیز بیمارستان مسیح دانشوری اقدام به تدوین دفترچه‌ای به نام «راهنمای بیماران کرونا پس از ترخیص» کرد که در این دفترچه به نکات کلی بهداشتی، توصیه‌هایی برای شستن لباس‌ها، توصیه‌های لازم جهت شستشوی میوه و سبزی، نکاتی پیرامون استفاده از ماسک و دستکش، نحوه صحیح شستن دست‌ها و نکات مرتبط با داروهای تجویز شده اشاره شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وضعیت مبتلایان به کرونا بیمارستان مسیح دانشوری پس از ترخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه با شماری از شهروندان بندرعباسی دیدار و مشکلات حقوقی آنان را پیگیری کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سیدعلی اصغر رفاهی درباره دیدار مردمی که در مسجد کوفه بندرعباس برگزار شد گفت: هدف از این دیدارها، پیگیری مشکلات و درخواست‌های قضایی مردم است.

وی گفت: امروز حدود چهل درخواست و پرونده قضایی مردم از نزدیک بررسی شد.

رفاهی افزود: درخواست‌های دریافت شده تا دو روز آینده ثبت و پیامک آن برای افراد فرستاده می‌شود.

وی گفت: نتیجه بررسی و پیگیری این درخواست‌ها نیز تا دو هفته آینده به متقاضیان اعلام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه افزود: دیدار مردمی در سفر‌های استانی بویژه با محوریت مساجد و بقاع متبرکه، از تاکیدات رئیس قوه قضائیه است.

رفاهی افزود: در صورت نیاز، پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضائیه بررسی می‌شود.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است