Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:33:55 GMT

تجارب کرونایی ایران در اختیار سایر کشورها قرار می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۲۱۲

تجارب کرونایی ایران در اختیار سایر کشورها قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آسایی مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی پیش از ظهر پنج شنبه در ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران، اظهار کرد: در همان اوایلی که بیماری در کشور ما تشخیص داده شد، ما موارد ایمنی را در مرزها، چه هوایی و چه زمینی به کار گرفتیم. قرنطینه‌هایی در دو طرف مرزها به ویژه مرز پاکستان و افغانستان ایجاد کردیم و شروع به غربالگری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت بهداشت همکاری‌های بسیار نزدیکی با وزارت خارجه و به ویژه سفارتخانه‌های مستقر در تهران داشت، تا به امروز ۳ جلسه با سفارتخانه‌ها داشته ایم و بیمارستان‌هایی را برای مراجعه اتباع خارجی مشخص کردیم که این کار دلنگرانی های اتباع خارجی را کم کرد.

رئیس کمیته مستند سازی مقابله با کرونا گفت: از تجارب سایر کشورها بهره مند شدیم و با چین و سازمان جهانی بهداشت ارتباط برقرار کردیم و مقالات را جمع آوری کردیم و در یک سایت تلگرامی در اختیار همه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها قرار گرفت تا بتوانیم راه‌های جدیدی برای مقابله با این بیماری داشته باشیم.

آسایی ادامه داد: با توجه به اینکه این ویروس حدود ۲ ماه است در ایران شیوع پیدا کرده ما توانسته ایم تجارب بسیاری را به دست بیاوریم که به زودی به زبان انگلیسی ترجمه و در اختیار سایر کشورها قرار می‌گیرد.

در حال تکمیل…

کد خبر 4890575 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت ویروس کرونا وزارت بهداشت کیانوش جهانپور علیرضا زالی شیوع کرونا سعید نمکی سازمان غذا و دارو طب سنتی کووید 19 ماسک طبی ستاد مقابله با کرونا سازمان نظام پزشکی روز طبیعت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی را درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی بیان کرد: ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد که از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران! کد خبر 847048 برچسب‌ها ایران و اسرائیل آرژانتین خبر ویژه ایران و آرژانتین

دیگر خبرها

  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید
  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟