Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:01:25 GMT

نمازجمعه ۱۵ فروردین در مراکز استان‌ها اقامه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۴۴۰

نمازجمعه ۱۵ فروردین در مراکز استان‌ها اقامه نمی‌شود

شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اعلام کرد: نماز جمعه ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹، همانند هفته‌های گذشته در مراکز استان‌ها اقامه نخواهد شد. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه 15 فروردین ماه 1399، همانند هفته‌های گذشته در مراکز استان‌ها اقامه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: 

باسمه تعالی
مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی
با اهدای سلام وتبریک اعیاد شعبانیه، در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با عنایت به ضرورت استمرار عمل به مصوبه ابلاغی ستاد مذکور که منجر به توقف موقت برگزاری مراسم عبادی – سیاسی نمازجمعه شده است، ضمن قدردانی از صبوری و حسن اعتماد نمازگزاران جمعه به تدابیر اتخاذ شده، به استحضار می رسانیم: نماز جمعه 15 فروردین ماه 1399، همانند هفته های گذشته در مراکز استان ها اقامه نخواهد شد و در شهرستان ها، مطابق روال تعریف شده، بر اساس جمع‌ بندی کمیته‌ های استانی تعیین شده، با محوریت نمایندگان محترم ولی فقیه تعیین تکلیف خواهد شد. 
رعایت دستورالعمل‌های ملی در حوزه سلامت از سوی شما ملت شریف که منجر به مدیریت بیماری شده است، به فضل الهی و با مجاهدت مدافعان سلامت، ورود به مرحله کنترل بیماری را در دسترس قرار داده و دور نخواهد بود که نوید مسرت بخش آغاز اجتماعات دینی را با استانداردهای تعیین شده دریافت نماییم. در آستانه نیمه شعبان، متضرعانه از پروردگار متعال ظهور موفور السرور حضرت ولیعصر(عج) را مسالت می نمائیم و امید داریم چشم همه ما به جمال مهدی فاطمه روشن گردد.
والسلام علی عبادالله الصالحین

انتهای پیام/ 

R1536/P/S1,1412/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز استان ها اقامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا فرزین اظهار کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است.

وی افزود: نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

طبق اعلام بانک مرکزی، فرزین گفت: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر ‎کاهش انتظارات تورمی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاه‌های جهان
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس