Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@20:06:48 GMT

بنزین دزدی از خط لوله اهواز - سبزآب

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۵۵۴

بنزین دزدی از خط لوله اهواز - سبزآب

اقدام به‌موقع کارکنان عملیاتی و نیروهای انتظامی تلاش برای سرقت بنزین از خط لوله اهواز - سبزآب را ناکام گذاشت.

به گزارش مشرق، حمیدرضا کیهان‌پور، مدیر منطقه خوزستان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اظهار داشت: روز 12 فروردین افرادی سودجو با توجه به شرایط قرنطینه و خلوتی مسیر با استفاده از حفر گودال از این خط لوله بنزین سرقت کردند که با اعلام گزارش سرقت، همکاران عملیات و بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) منطقه باوجود بسته بودن راه‌ها و شرایط قرنطینه، به‌سرعت در محل حضور یافتند و عملیات مهار نشتی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کرونا مصرف روزانه بنزین را ۴۸ میلیون لیتر کاهش داد فیلم/ تجمع خطرناک برای برداشت بنزین از محل نشت مقایسه مصرف بنزین نوروز ۹۹ با ۹۸

وی افزود: این حادثه در کیلومتر 20 خط لوله 16 اینچ سبزآب - اهواز در ورودی روستای مراونه از توابع اهواز اتفاق افتاد.

مدیر منطقه خوزستان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، خبر منتشر شده درباره شکستگی خط لوله را تکذیب و تصریح کرد: در این اقدام سارقان در یک نقطه از خط لوله سوراخ ایجاد کردند که همین اقدام سبب شد تا مقدار کمی بنزین روی سطح آب موجود در گودال حفر شده جمع شود که در زمان کوتاهی این خط ترمیم و  نشتی به‌طور کامل برطرف شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید بنزین خط لوله اهواز خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها

به نقل از رسانه‌های عراقی، وزارت نیروی عراق نیز گزارش داد که به دنبال حمله به میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه، خدمات پمپ بنزین‌های این منطقه متوقف شد.

دولت اقلیم کردستان عراق ساعتی پیش نیز در این ارتباط اعلام کرد که در نتیجه حمله به میدان گازی کورمور در سلیمانیه انتقال ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات ساعت برق به منطقه متوقف شده است.

این در حالی است که مقامات شهرداری چمچمال که محل حمله موشکی قرار گرفت در این باره گفتند: این حمله با یک پهپاد انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور اصابت کرد.

ساعاتی پیش بود که منابع خبری از جمله شبکه المیادین از انفجار در میدان گازی «کورمور» در منطقه «چمچمال» در استان سلیمانیه خبر دادند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم