Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@09:19:33 GMT

کرونا سومین عامل اصلی مرگ و میر در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۵۶۰

نشریه هیل در مطلبی به نقل از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در آمریکا نوشت سومین عامل اصلی مرگ و میر در این کشور، اکنون ویروس کرونا است.

آمار مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا (سی‌دی‌سی) نشان می‌دهد تلفات ناشی از کوید-۱۹ در سراسر این کشور، اکنون از تلفات آلزایمر، سکته و بیماری حاد تنفسی فراتر رفته و هر روز ۷۴۸ قربانی می‌گیرد و این در حالیست که این آمار در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحلیل بر اساس گزارش‌های یک روز است و با این فرض که آمار تلفات در حد فعلی باقی بماند یا از اکنون تا زمانی که شیوع ویروس در پایان آوریل به نقطه اوج خود برسد، تهیه شده است.

بنا بر آمار سی‎دی‎سی، بیماری‌های قلبی روزانه موجب مرگ ۱۷۷۴ آمریکایی می‌شود، این آمار درباره سرطان، ۱۶۴۱ نفر در روز است. آمار نشان می‌دهد از سال ۲۰۱۷، هر سال، بیش از ۶۴۷ هزار آمریکایی بر اثر بیماری قلبی و ۵۹۹ هزار نفر بر اثر سرطان، جان خود را از دست داده‌اند. سوانح، سومین عامل مرگ آمریکایی‌ها بوده که سالانه به مرگ ۱۶۹ هزار نفر منجر می‌شود.

ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کارگروه ویژه کاخ سفید برای مقابله با کرونا، سه شنبه پیش بینی کردند بین ۱۰۰ هزار تا ۲۴۰ هزار نفر در آمریکا پیش از مهار این بیماری، بر اثر آن می‌میرند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مرگ ویروس بیماری قلبی رئیس جمهور آمریکا کاخ سفید آلزایمر بیماری قلبی رئیس جمهور آمریکا مرگ ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا

شمار دانشجویان بازداشت شده در دانشگاه ‌های آمریکا به حدود ۲۵۰۰ نفر رسیده و بیش از۵۰ مدرس و استاد دانشگاه تاکنون بازداشت شده‌اند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080228 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • اردبیل بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را دارد
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند