Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین دکتر سید«محمد جمالیان» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۳۰۵ هزار و ۷۱۴ نفر از شهروندان زیر پوشش خدمات دانشکده علوم پزشکی ساوه، ۹۱ هزار و ۵۸۰ نفر از شهروندان زیر پوشش خدمات دانشکده علوم پزشکی خمین و ۷۷۴ هزار و ۹۷۶ نفر از هم استانی‌های زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکنون غربالگری کرونا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: تمامی افزاد پرخطرو دارای بیماری‌های زمینه‌ای در استان مرکزی غربالگری کرونا شده‌اند و شمار باقی‌ مانده از جمعیت استان نیز در روزهای آتی رصد خواهند شد و از طریق پایگاه‌های سلامت و بهورزان با انان تماس تلفنی گرفته می‌شود تا در صورت مشکوک بودن به کرونا توصیه ها و پیگیری لازم برای آنان انجام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: با مشارکت نیروهای حوزه سلامت تاکنون ۳۹۶هزار و ۳۴۰ نفر در اراک، ۱۱۸ هزار و ۱۵۲ نفر در شازند، ۵۵۱ هزار و ۸۱ نفر در خنداب، ۵۳۳ هزار و ۶۵ نفر در محلات، ۵۱۵ هزار و ۳۷ نفر در دلیجان، ۳۶۹هزار و ۱۰ نفر در کمیجان، ۲۶۶ هزار و ۳۹ نفر در فراهان، ۲۱۴ هزار و ۳۴ نفر در تفرش و ۱۶۲ هزار و ۵۴ نفر در آشتیان پس از ثبت‌نام در سامانه وزارت بهداشت و درمان مورد ارزیابی و پایش سلامت قرار گرفته‌اند.

جمالیان اظهار داشت: برنامه پایش سلامت کرونا تا کامل شدن پوشش جمعیتی یک میلیون و ۴۳۰ هزار نفری استان ادامه خواهد یافت.

کد خبر 497142 برچسب‌ها استان مرکزی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی كرونا در ايران علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی