Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن پناهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روز سیزده بدر تیم های عملیاتی این استان از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب در ورودی و خروجی سه مسیر ارتباطی شهر زنجان مستقر بودند.

وی با بیان اینکه روز گذشته (۱۳ فروردین ماه/ حادثه تلخ و ناگواری اتفاق نیفتاد اظهار داشت: از مجموع اتفاقات رخ داده در زنجان، یک مورد آتش سوزی خودروی سواری پراید بود که روبه روی مجتمع دانشور دچار حادثه شد و علت آن نیز از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهی با بیان اینکه آتش سوزی این خودروی سواری ساعت ۲۴ شب اتفاق افتاد، ادامه داد: ساعت ۲۳ شب نیز به علت بارش شدید باران یک دستگاه تابلو برق یک منزل مسکونی در خیابان اعتمادیه زنجان دچار آتش سوزی شده بود که تیم آتش‌نشانی پس از اطلاع از موضوع و به منظور اطفا حریق، به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: چهار فقره عملیات آبکشی از سطح شهر زنجان (میدان انقلاب و استقلال، شهرک آزادگان و منطقه بی‌سیم) نیز صورت گرفت که این آبگرفتگی بر اثر بارش شدید باران و ریزش تگرگ اتفاق افتاده بود.

پناهی افزود: ساعت ۱/۱۵ بامداد امروز /پنجشنبه ۱۴ فروردین / نیز یک دستگاه خودروی وانت پیکان در جاده زنجان - دندی به علت نقص فنی (پنچری لاستیک) با جدول برخورد کرده و در حالت واژگونی قرار گرفته بود که بلافاصله عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شده و خودرو را به حالت اولیه بازگرداندند که خوشبختانه تلفات جانی نیز در پی نداشت.  

برچسب‌ها آتش‌نشانی زنجان روز طبیعت شهرداری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی زنجان روز طبیعت شهرداری زنجان آتش نشانی زنجان روز طبیعت شهرداری زنجان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود نسبتاً شدید در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیرو‌های آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • ۶۶ حادثه درپی طوفان تندری در سبزوار
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • طوفان تندری در سبزوار ۶۶ حادثه را رقم زد
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران