Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:53:48 GMT

آمریکا به دنبال هدف قرار دادن ۳ گروه در عراق است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۹۸۵

آمریکا به دنبال هدف قرار دادن ۳ گروه در عراق است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، کریم علیوی عضو فراکسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق درباره طرح آمریکا در هدف قرار دادن سه گروه در عراق هشدار داد.

وی افزود: واشنگتن به دنبال برنامه ریزی عملیات نظامی در عراق است که ماهیت آن و اینکه زمینی است یا هوایی مشخص نیست.

علیوی تاکید کرد: آمریکا از طریق این عملیات به دنبال هدف قرار دادن فرماندهان حشد شعبی و گروههای مقاومت عراق و نیز برخی شخصیت های سیاسی عراقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که روز گذشته کمال الحسناوی معاون دبیر کل جنبش الابدال عراق گفته بود: ما اطلاعات دقیقی در اختیار داریم که عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق به ما داده است که از قصد آمریکا برای حملاتی به مواضع نظامی حشد شعبی حکایت دارد.با توجه به این اطلاعات، همه اقدامات امنیتی پیشگیرانه به منظور جلوگیری از خسارات مادی و انسانی در صورت حمله آمریکا به مواضع حشد شعبی و گروههای مقاومت و نیز به فرماندهان و رهبران آن، به عمل آمده است.در صورتی که آمریکا به حشد شعبی و گروههای مقاومت حمله کند، واکنش ما این بار شدید خواهد بود. این حمله آمریکا سبب خواهد شد که گروههای مقاومت به نظامیان آمریکایی حمله کنند زیرا به مثابه نیروهای اشغالگر محسوب شده و همه چیز برای رویارویی و واکنش آماده است.

کد خبر 4890672

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ایالات متحده آمریکا حمله نظامی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی ایران عربستان سعودی دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران فلسطین افغانستان سوریه روسیه مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا