Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان و حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در بیانیه مشترکی از همراهی و مشارکت مردم استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: بار دیگر مردم شریف هرمزگان نشان دادند که برای تامین سلامت عمومی و قدرشناسی از تلاش ایثارگرانه مدافعان سلامت بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا عمل می‌کنند.

کما اینکه در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی مختلف مردم شریف هرمزگان خالق حماسه بوده و وفا داری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدای عزیز و مقام معظم رهبری نشان داده اند.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است؛ بی تردید نتیجه درخشان مشارکت و همکاری فراگیر مردم در مرحله به مرحله اجرای موفق طرح‌های ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا و همراهی با مسئولان کشور شرایط مطلوبی است که استان هرمزگان نسبت به سایر استان‌ها دارد.

کاهش بیش از ۹۰ درصدی سفر‌ها در نوروز امسال، مشارکت مردمی و خیرین در تامین اقلام بهداشتی، گند زدایی مراکز و اماکن عمومی، رعایت توصیه‌های بهداشتی و درمانی از ابتدای شیوع ویروس کرونا موجب مدیریت بهتر شرایط نسبت به دیگر استان‌ها است.

همچنین در این بیانیه آمده است؛ طبعا هیچ طرح و برنامه‌ای بدون همراهی مردم به نتیجه نخواهد رسید.

مشارکت عمومی پس از حضور گسترده و شبانه در گندزدایی شهرها، در روز سیزده فروردین به اوج خود رسید و گزارشات مستند از دورترین نقطه جاسک تا مرزی‌ترین نقطه پارسیان عزم مردم هرمزگان را در کمک به سلامت جامعه نشان می‌دهد.

در بخش دیگری از این بیانیه مشترک با قدردانی از تلاش همه دستگاه‌های مرتبط با کرونا بویژه کادر درمان و صدا و سیما و سایر رسانه‌ها آمده است: پوشش مناسب تلاش‌های مردم در صدا و سیما و انجام آموزش‌های لازم با تبیین ابعاد مختلف کرونا کار بزرگی است که جای قدردانی دارد.

در بخش پایانی این بیانیه نیز آمده است؛ همانگونه که مردم هرمزگان با اقدامی هوشمندانه، ۱۳ فروردین روز طبیعت در خانه ماندند تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود، از همه هم استانی‌های بزرگوار درخواست می‌شود این همکاری‌ها را تا کنترل و مهار کامل ویروس منحوس کرونا استمرار بخشند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مدافعان سلامت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مردم از اجرای طرح نور در کشور + فیلم

یکی از خواست‌های مردم در چند وقت اخیر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در کشور بود که با همکاری فراجا این روزها در حال برگزاری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • قدردانی مردم از اجرای طرح نور در کشور + فیلم
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بهبود معیشت کارگر ران اهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود معیشت مشاغل کارگری راهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است