Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست روز پنجشنبه گزارش کرد این نخستین بار پس از مهار شیوع ویروس کرونا در استان هوبی کانون اصلی بیماری است که چنین قرنطینه‌ای برای یک منطقه در نظر گرفته می‌شود.

همه موارد ابتلا در این شهر از یک بیمارستان گزارش شده است پلیس به همه مردم دستور داده است از خانه هایشان خارج نشوند تمامی کسب و کارها و تجارت به غیر از فعالیت فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی و لجستیک در این بخش تعطیل شده است و مردم در صورتی که مجوز مخصوص نداشته باشند، حق تردد ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه‌ای که این بخش در آن واقع شده است نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد استان «خه نن» در همسایگی استان هوبی چین و شهر ووهان قرار دارد که نخستین بار ویروس کرونا از آن‌ها به نقاط دیگر چین و جهان سرایت کرد.

بیشتر بخوانید:هشدار متخصصان چینی: قرنطینه‌های شما غلط است

بعد از ماه‌ها کمیسیون ملی بهداشت چین از مهار نسبی ویروس کرونا خبر داده است روز چهارشنبه این کمیسیون از بازگشت ۳۵ نفر از کشورهای دیگر به چین خبر داد که به کرونا مبتلا بوده‌اند و یک مورد ابتلا در خاک چین ثبت شده است.

گزارش وبلاگ دولتی این بخش چین هم نشان می‌دهد پزشکی با نام لیو از روز یکشنبه در بیمارستان این بخش به کرونا مبتلا شده و سپس آزمایش ۳ نفر دیگر از همکارانش مثبت اعلام شده است این پزشک از ماه ژانویه از ووهان به این بخش بازگشته و خود را برای ۱۴ روز قرنطینه کرده بود.

مقام‌های محلی تدابیر شدیدی برای پیشگیری از شیوع گسترده اتخاذ کرده‌اند و هنوز مشخص نیست این پزشک چطور به کرونا مبتلا شده است.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد