Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@12:25:31 GMT

توصیه والدراما به خامس: از رئال مادرید فرار کن!

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۴۷۱

توصیه والدراما به خامس: از رئال مادرید فرار کن!

اسطوره فوتبال کلمبیا کارلوس والدراما از فوتبالیست هموطنش خامس رودریگز خواست رئال مادرید را ترک کرده و فوتبال را در باشگاهی دیگر دنبال کند.

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید در فصلهای اخیر در این تیم با بی‌مهری مواجه شده و بعد از مدتی حضور قرضی در بایرن مونیخ، از زمان بازگشت به رئال به ندرت به ترکیب این تیم وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا کارلوس والدراما، اسطوره فوتبال کلمبیا در توصیه‌ای به این فوتبالیست هموطنش می‌گوید خامس باید رئال را ترک کند و باید متوجه باشد که می‌تواند در هر تیمی در دنیا بازی کرده و بدرخشد.

 

 

راموس بعد از دو فصل حضور قرضی در بایرن مونیخ از تابستان گذشته به رئال بازگشت ولی از آن زمان تا امروز تنها سیزده بار با پیراهن این تیم بازی کرده است.

 

درحالیکه اخیرا شایعاتی درباره پیوستن خامس به آرسنال مطرح شده، والدراما در مصاحبه با رادیو کاراکول گفت:" خامس حالا دیگر آنقدر بزرگ شده که خودش برای خودش تصمیم بگیرد. او حالا 111 بازی ملی در کارنامه دارد. ولی من اگر به جای او بودم از رئال مادرید فرار می‌کردم".

 

 

اسطوره فوتبال کلمبیا در ادامه گفت:" خامس آنقدر خوب هست که در هر تیمی در دنیا بازی کند. من در این باره حتی یک لحظه هم تردید ندارم. خامس بازیکن بزرگی است و این را ثابت کرده. او می‌تواند در هر تیم دیگری شروع کند و آنقدر کیفیت دارد که هر کجای دنیا که باشد بدرخشد".

 

رئال مادرید خامس رودریگز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید خامس رودریگز رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریم بنزما به رئال مادرید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902014

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)