Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@02:00:10 GMT

قدردانی وزیر کشور از استاندار آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۴۹۲

قدردانی وزیر کشور از استاندار آذربایجان‌غربی

وزیر کشور در پیامی از «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان‌غربی و مسئولان ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است: اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی تمامی مسئولان به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌باشد که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل‌الله، تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالم‌گیر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جا دارد از زحمت‌های شما و همه همکاران عزیز و سخت‌کوش اعم از معاونان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن‌ساز فرهنگ دیارمان می‌باشد، صمیمانه قدردانی کنم؛ انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم و هماهنگی‌های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.

آذربایجان‌غربی طی حدود یک ماه گذشته همواره در مقایسه با سایر استان‌ها کمترین میزان ابتلا را داشته و با وجود توجه به پدافند غیرعامل و مهیاکردن تخت‌های بیمارستانی در جای‌جای استان، تعداد زیادی از این تخت‌ها با اجرای اقدامات پیشگیرانه و همراهی مردم خالی مانده است.

اگرچه ویروس کرونا ناشناخته و کنترل روند شیوع آن به شدت با رفتار مردم استان در هم آمیخته است اما تعداد بهبودیافتگان و افزایش نیافتن نامتعارف مبتلایان و فوتی‌ها نشان از آن دارد که این بیماری در آذربایجان‌غربی افسارگسیخته نیست و روی مدار مدیریت قرار دارد.

این استان از روز هشتم اسفند سال گذشته با شناسایی نخستین مورد ابتلا به بیماری کرونا در ردیف استان‌های درگیر این بیماری قرار گرفت اما از جمله آخرین استان‌هایی بود که وارد لیست شد و در روزهای نخست نیز، روند بیماری سرعت بسیار کمی‌ داشت./ ایرنا


آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای توسعه همه جانبه راه‌های استان گفت: امروز شاهد پیشرفت و آبادانی ملموس راه‌ها در استان هستیم که به موازات آن، نهضت ملی مسکن نیز رشد قابل توجهی داشته است.

محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه در هر گوشه از این استان شاهد برپایی کارگاه‌های عمرانی مسکن و راه هستیم افزود: درحال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان‌غربی در قالب ۴۰ کارگاه راه سازی در دست اجرا است، که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.: 

وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص‌های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وحود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیر‌های این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محور‌هایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

مقام ارشد اجرایی استان می گوید: با پایان یافتن اجرای طرح توسعه این مسیر، مرز رازی به مسیری بین المللی برای دستیابی به بازار هدف جهانی تبدیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از مزیت‌های اقتصادی این استان، ترانزیت است که در تمامی جوانب آن برنامه‌های گوناگونی در حال انجام است.

در پایان این مراسم سکان مدیریت راه وشهرسازی آذربایجان غربی به رسول عطایی رسید و از خدمات سید محسن حمزه‌لو تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد