Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:50:24 GMT

سولسشایر: قهرمانان واقعی کادر درمانی هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۵۰۹

سولسشایر: قهرمانان واقعی کادر درمانی هستند

سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد قهرمانان واقعی کادر درمانی هستند که این روزها شبانه روز برای از بین بردن کرونا فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، فوتبال به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا تحت تاثیر زیادی قرار گرفته است و در بیشتر نقاط جهان به حالت تعلیق درآمده است . در این شرایط است که تیم‌هایی چون منچستر یونایتد و منچسترسیتی با هم همکاری می‌کنند تا به مردم منطقه کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس رشفورد، مهاجم یونایتد با خیرین FareShare همکاری کرده است تا کودکانی که به دلیل تعطیلی مدارس وعده‌های غذایی رایگان خود را از دست دادند، در شرایط فعلی وعده های غذایی خود را داشته باشند. 

اوله گنار سولسشایر نیز از سایر فوتبالیست‌ها خواست تا مانند الگو خودشان را نشان دهند. او همچنین کادردرمانی، پزشکان و پرستاران را قهرمانان واقعی خواند. در همین ارتباط او گفت: همه ما گاهی اوقات خودمان را قهرمان می‌دانیم اما در حال حاضر می توانیم پشتیبان هم باشیم. سرویس سلامت و کادرپزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اکنون قهرمانان واقعی هستند. در این مقطع زمانی ما به عنوان الگو کار می‌کنیم، توانسته‌ایم تفاوت ایجاد کنیم و می‌توانیم این کار را حتی با ارسال پیام در رسانه های اجتماعی و موارد دیگر انجام دهیم. سلامتی چیز مهمی است. اکنون همه ما درگیر این ویروس هستیم و باید بتوانیم آن را کنار بزنیم.

فصل فوتبال در انگلیس به طور نامحدود به حالت تعلیق درآمده است اما سرمربی منچستریونایتد اطمینان دارد که بازیکنان وی در صورت از سرگیری فصل و شرایط خود در شرایط خوبی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچستریونایتد قهرمانان واقعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران در حال پیگیری است و بازیکنان دعوت شده در تلاش برای نشان دادن خود به کادر فنی هستند. اما در روز هایی که موریسیو موتا پائز به دلیل حضور در تیم باشگاهی‌اش هنوز به ایران نیامده بود، پیمان اکبری نفر اول کادر فنی تیم ملی به شمار می‌آمد و بر عملکرد ملی پوشان نظارت داشت.

پیمان اکبری که تقریبا با اکثر این بازیکنان در مسابقات باشگاهی همکاری داشته، به خوبی از پس تمرینات بر آمد و اجازه نداده جای خالی و غیبت موریسیو موتا پائز احساس شود.

پیمان اکبری که پس از چندین سال دوباره به کادر فنی تیم ملی بازگشته است حالا امیدوار است این بار با پائز برزیلی فرانسوی دومین صعود به المپیک را تجربه کند. اکبری چندین سال دستیار کولاکوویچ در تیم ملی بوده است و تجربه خوبی در این زمینه دارد.

دیگر خبرها

  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس