Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، عملکرد یگان حفاظت سازمان و استان ها را در تعطیلات نوروز ۹۹ اعلام کرد و از رفع تعرض به اراضی ملی در این ایام در مساحت ۵۸۰ هزار و ۶۹۳ مترمربع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ «جواد خردمند» عملکرد یگان حفاظت ادارات کل راه و شهرسازی ۳۵ گانه را در نیمه اول تعطیلات (۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۲ فروردین ۹۹) اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: در مجموع در نیمه اول تعطیلات نوروزی که تا ۱۲ فروردین به طول انجامید در مجموع ۳۹۴۰ مورد گشت که ۲۶۸۵ گشت آن خودرویی و ۱۲۵۵ مورد آن گشت موتوری بود در اقصی نقاط کشور به حفاظت از اراضی ملی و گشت زنی پرداختند.

خردمند همچنین از وقوع ۱۰۶ مورد تعرض به اراضی ملی و رفع هر ۱۰۶ مورد تعرض در نیمه اول تعطیلات نوروز۹۹ خبر داد و گفت: رفع تعرض به اراضی ملی در نیمه اول تعطیلات در مساحت ۵۸۰ هزار و ۶۹۳ مترمربع رخ داد که همگی آنها رفع تعرض شد.

به گفته وی، در طی این مدت ۲ فقره دستگیری، ۲۱ فقره تشکیل پرونده، یک فقره اجرای حکم در ۲۰۰ مترمربع انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در خصوص بیشترین تعرض به اراضی ملی و همچنین عدم ثبت تعرض به اراضی ملی در ایام تعطیلات نوروز ۹۹، توضیح داد: بیشترین وقوع تعرض در این مدت مربوط به استان یزد با ۲۵ مورد در زمین‌هایی به مساحت ۲۶۲۷۴ مترمربع بوده است.

وی ادامه داد: در هشت استان اردبیل، خراسان جنوبی، سمنان، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و لارستان هیچ تعرضی به اراضی ملی در تعطیلات نوروز ۹۹ ثبت نشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی وزارت راه تعرض به اراضی ملی نیمه اول تعطیلات یگان حفاظت سازمان تعطیلات نوروز ۹۹ رفع تعرض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر