Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به چگونگی محقق شدن «جهش تولید» گفت: انتخاب شعار اقتصادی برای سال توسط مقام معظم رهبری بر اساس نیازهای کشور صورت می گیرد و اینکه ایشان رونق تولید یا جهش تولید را در دستور کار قرار می دهند، به خاطر تقویت و جلب توجه  مسئولان بیش از پیش به نیازمندی های کشور است، بنابراین همه امکانات کشور می بایست در جهت جهش تولید متمرکز شود  تا به نیازمندی های جامعه پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای رسیدن به جهش تولید یک کاستی وجود دارد که در سالیان گذشته هم شاهد آن بودیم و متاسفانه به اندازه کافی به آن پرداخته نشده و آن هم این است که اقتصاد ما جنبه رقابتی ندارد و بر اساس مزیت های ملی و تخصص جامعه سازماندهی نشده است، به همین خاطر معطوف به سود نیست و نمی تواند به بالندگی برسد یا از سیستمی برخودار شود که مردم را به کار و تلاش بیشتر تشویق کند.

 دبیرکل حزب اسلامی کار تصریح کرد: به نظر من در سال جاری ابتدا باید اصلاح ساختار اقتصاد کشور بر اساس رقابت در دستور کار دولت قرار بگیرد تا در اقتصاد ملی رقابت شکل بگیرد و دستگاه و نهادهایی که خارج از رقابت در صحنه حضور دارند به سیستم رقابتی تن دهند یا خود را کنار بکشند.

کمالی با اشاره به اقتصاد بین المللی ادامه داد: در مورد اقتصاد بین الملل باید تولیداتی را در دستور کار قرار دهیم تا بخشی که قرار است صادر شود، در یک شکل رقابتی با سایر کشور ها در صحنه بین الملل حضور پیدا کند.

 دبیرکل حزب اسلامی کار اضافه کرد: در داخل کشور نوع تولیدات و خدمات ارائه ای می بایست به گونه ای باشد که بتواند در برابر واردات مقاومت کند، همچنین کیفیت قیمتی که در بخش های مختلف ارائه می شود هم  باید به گونه ای باشد که مردم رغبت خود را به بهره برداری از منابع، خدمات و تولیدات خارجی از دست بدهند و به سمت و سوی بهره گیری از خدمات و تولیدات داخلی روی بیاورند.

او در پایان با اشاره به اینکه آیا شعارهای سنوات گذشته به هدف مورد نظر رسیده است، گفت: اگر به  اهداف خود رسیده بودیم  مجددا شعار اقتصادی داده نمی شد، اما در هر حال در جهت رسیدن به شعارهای اقتصادی اقدامتی انجام شده، ولی به نتیجه مطلوب نرسیده ایم و تلاش بیشتری لازم است.

بیشتر بخوانید:جهش تولید؛ راهکار نجات اقتصاد کشور است/ مقررات دست و پا گیر در بخش تولید حذف شود 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهش تولید جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری ویروس کرونا جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به سهمیه المپیک برسیم

سرمربی تیم ملی والیبال پس از ورود به تهران گفت: یک هدف بزرگ داریم و آن کسب سهمیه المپیک است، روی آن متمرکز هستیم و آن را به دست می‌آوریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موریس موتا پائز پس از ورود به تهران اظهار کرد: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران مهم است، یاد دارم که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، افزود: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعاً باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست دهیم و باید متمرکز پیش رویم، چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: ایرنا کد خبر 747548

دیگر خبرها

  • کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان