Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@10:53:30 GMT

شاهکار گوچی کاندیدای زیباترین اتفاق لیگ هلند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۸۹۸

شاهکار گوچی کاندیدای زیباترین اتفاق لیگ هلند

destentor نامزدهای زیباترین اتفاقات فصل فوتبال هلند را معرفی کرد که پوکر رضا قوچان‌نژاد نیز در این بین حضور دارد.

به گزارش مشرق، به نقل از تلگراف، رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که در تابستان به لیگ هلند برگشت و به تیم زوله پیوست، توانست در اولین دیدار خود برای این تیم چهار گل به ثمر برساند و بعد از یک بازی در رده سوم جدول گلزنان لیگ هلند قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اولین بازیکنی در تاریخ لیگ هلند لقب گرفت که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بازی می‌آید و موفق می‌شود چهار بار برای تیمش گلزنی کند. 

بیشتر بخوانید:

تمدید تعلیق لیگ هلند تا خرداد

*بعد از ظهر جادویی قوچان‌نژاد

بعد از ظهرهایی وجود دارد که به عنوان یک فوتبالیست هر چه لمس می کنید به طلا تبدیل می شود. در ۱۵ سپتامبر ، رضا قوچان نژاد چنین روزی را تجربه کرد. در دقایق اول حضور در تیم PEC Zwolle ، او بلافاصله کتاب تاریخ سازی در این تیم را نوشت، با گلزنی به عنوان یک بازیکن تعویضی او توانست چهار بار دروازه والویک را باز کند و یک رکورد بزرگ از خود خلق کند. البته به این بازیکن ایرانی اجازه داده شد توپ بازی مسابقه را بعد از ظهر به خانه ببرد.

با نزدیک شدن به پایان فصل جاری فوتبال هلند و تعطیلی رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، destentor کمی زودتر از فصول قبل نامزدهای زیباترین اتفاقات فصل را معرفی کرده است و کاربران باید زیباترین اتفاق فصل جاری لیگ هلند را انتخاب کنند. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید رضا قوچان نژاد لیگ هلند گوچی قوچان نژاد لیگ هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قهرمان ایران گفت که کشتی در المپیک کار سختی دارد و اگر یک طلا بگیرد شاهکار کرده است. او همچنین در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند اما با این وجود ناراحت نیستم.

دریافت 65 MB

       

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • آرامگاه «گهواره‌گر» یکی از زیباترین بناهای به‌جا مانده در دشت توس
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!