Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@15:37:47 GMT

پلیس: محدودیت تردد در کرج تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۱۳۰

پلیس: محدودیت تردد در کرج تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از کاهش ۹۵ درصدی تردد شهری در روز ۱۳ فروردین در مناطق مختلف این استان خبر داد.

سرهنگ غلامعلی شرق گفت: با تدابیر انجام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، توقف هرگونه وسیله نقلیه مقابل تفرجگاه‌های این استان در روز ۱۳ فروردین ممنوع شد و ماموران پلیس راهور هم از ساعت ۶ صبح امروز در معابر هدف مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: چنانچه وسیله نقلیه‌ای در مقابل محدوده‌های ممنوعه توقف می‌کرد مالک خودرو ۵۰۰ هزارتومان جریمه، وسیله نقلیه نیز یک ماه توقیف می‌شد.

شرق تصریح کرد: با انجام این تدابیر، در روز ۱۳ فروردین شاهد کاهش ۹۵ درصدی تردد شهری در مناطق مختلف استان بودیم.

وی درخصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی دراستان البرز خاطرنشان کرد: اکنون ۶۳ نقطه ورودی به شهرهای استان البرز شناسایی و ۳۶ نقطه آن مسدود شده است .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: اکنون در ورودی ۲۷ نقطه گیت تست سلامت فعال است و مسافران توسط ماموران غربالگری می‌شوند و افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی تهران و البرز باشند.ن حوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

وی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یاد آورشد: در اجرای این طرح تلاش شده با حذف ترددهای غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

وی ضمن تاکید بر رعایت موازین بهداشتی و توجه به اعمال محدودیت های تردد در شهرهای استان البرز خاطرنشان کرد: برای حمایت از آحاد مردم جامعه و همچنین اجرای قانون، پلیس مکلف است با افرادی که خلاف قوانین عمل می‌کنند برخورد کند.

شرق درخصوص اجرای طرح زوج وفرد از جلوی درب منزل نیز گفت: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031j7

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی ، آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه ساز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

 وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۱۲ دستگاه انواع خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح برای  ۳۷۰ وسیله نقلیه دارای تخلف نیز اعمال قانون شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • شماره‌گذاری ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • توقف شماره‌گذاری X ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی
  • توقف شماره‌گذاری X۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دستور سازمان استاندارد
  • شماره‌گذاری این خوردوی باکلاس مدیران خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • شماره‌گذاری این خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • شماره‌گذاریایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه