Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور در پیامی از قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور در این پیام به دلیل اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان ایلام از مسئولان استان به ویژه سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن پیام وزیر کشور به شرح زیر است:

جناب آقای سلیمانی دشتکی

استاندار محترم ایلام

اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولان به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر است. 

 

جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونان استاندار، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان می باشد، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم وهماهنگی های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.

 

استاندار ایلام نیز در پیامی از مردم استان در خلق حماسه ۱۳ فروردین ماه قدردانی کرد

 

قاسم سلیمانی دشتکی از مردم متعهد و با فرهنگ استان ایلام در همراهی مثال زدنی در نه به ۱۳ بدر تقدیر و تشکر کرد. 

 

در بخش از این پیام آمده است: آنچه که امروز مردم با فرهنگ و متعهد ایلام عزیز در روز طبیعت با رعایت اصول بهداشتی به نمایش گذاشتند  تلفیقی از اخلاق و مدنیت بود که حس مسئولیت پذیری و تعهد در مقابل همنوعان و همراهی با قوانین و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را به نمایش گذاشت.

 

آری این مردمان بزرگ یک بار دیگر با همدلی و همراهی همیشگی و با مسئولیت پذیری اجتماعیشان در اجرای پویش در خانه بمانیم در روز ۱۳ فروردین ماه برگ زرین دیگری را در صفحه پرافتخار خود ثبت کردند و یک حماسه ماندگار دیگر خلق کردند.

 

اینجانب بر خود لازم می دانم از همراهی یکایک مردم عزیز و بزرگوار استان ایلام بابت این حرکت ارزشمند در خالی کردن خیابان ها، پارک ها و طبیعت و شرکت نکردن در مراسم روز ۱۳ بدر صمیمانه قدردانی نمایم.

 

به یقین امروز ایلامیان عزیز با این حرکت ماندگار گامی بلند در راستای سلامتی خود و جامعه برداشتند و امیدواریم این همراهی و همکاری تا شکست قطعی این ویروس منحوس ادامه یابد.

 

در روز سیزدهم فروردین مردم ایلام با چشم پوشی از سنت سیزده بدر با ماندن در خانه برای پیشگیری از بیماری کرونا همکاری گسترده ای با مسئولان استان داشتند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی استاندار ایلام سلیمانی دشتکی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سردار  رحيم جهانبخش    اظهار داشت: طرح نور پیرامون عفاف وحجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از 25 فروردين ماه در   آذربايجان غربي همزمان با سراسر کشور اجرا و  با استقبال گسترده از سوي مردم متدين، شهيد پرور و ولايي و مسئولان استان قرار گرفت.

وي با بيان اينکه قاطبه مردم و به ويژه بانوان محترمه استان متدين و مقيد به رعايت ارزش هاي اسلامي هستند افزود: دشمنان نظام اسلامي از همان ابتداي انقلاب دريافتند که اگر بتوانند با نفوذ به ارزش هاي اسلامي حجاب را از سر بانوان و دختران اين سرزمين بردارند به راحتي خواهند توانست اهداف و نقشه هاي شوم خود را پياده کنند ملت بزرگ ايران و بانوان متدين و ارزشي نقشه هاي دشمنان را شکست دادند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: طرح نور در 3 حوزه اماکن عمومي، واحدهاي صنفي و خودروها اجر وهدف از اين طرح حفظ نظم و انضباط اجتماعي در تمام ابعاد وعرصه هاي جامعه است  و تاکيد ما به ماموران و مجريان طرح نور حفظ حقوق شهروندي و رعايت حرمت افراد و بانوان محترم بوده و به دقت نيز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داريم .

سردار "جهانبخش" بر تداوم اجراي اين طرح تاکيد و افزود: اجراي اين طرح براساس قانون و وظايف محوله به فراجا و در راستاي پاسخگويي به مطالبه به حق مردم و مسئولان اجرا و صرفاً در برخي موارد خاص با هنجارشکناني که به حريم و حرمت قانون و ارزش ايران اسلامي تعدي  کنند برخورد قانوني توام با دقت و حساسيت صورت خواهد گرفت و شيطنت هاي رسانه اي از سوي جريان هاي معاند و مخالف هيچگونه تاثيري بر عزم و اراده پليس در اجراي ماموريت قانوني و ذاتي خود نخواهد گذاشت.

فرمانده انتظامي استان در پايان ازهمکاري و همراهي مردم و مسئولان دستگاه ها با پليس در اجراي طرح نور تقدير و تشکر نموده و تصريح کرد: براساس برآوردهاي انجام گرفته و حضور ميداني در سطح جامعه الحمدالله وضعيت شهر و استان از نظر رعايت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجراي طرح مطلوب تر شده و به مدد الهي و همراهي و همکاري مردم عزيز اين وضعيت ادامه خواهد داشت

 

دیگر خبرها

  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي