Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: این بیماری به خاطر به دلیل عدم رعایت یا بی‌مبالاتی‌هایی که احتمالا صورت بگیرد می‌تواند مجددا با همان شیوه و مشکلات افزایش پیدا کند، پس ما در جامعه تا نهایت موضوع که می‌تواند کشف دارو و واکسن های موثر یا اقدامات بالای بهداشتی باشد، با این خطر مواجه هستیم.

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه برگزاری جلسه کمیته اجتماعی - انتظامی مقابله با کرونا در اینباره اظهار کرد: اگر موضوع «باز فعالیت» در حوزه‌های مختلف اتفاق افتد مردم خوب ما باید بدانند «باز فعالیت» به معنای رفع بیماری یا کنترل و مدیریت قطعی این بیماری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این بیماری به خاطر عدم رعایت یا بی‌مبالاتی‌هایی که احتمالا صورت بگیرد می‌تواند مجددا با همان شیوه و مشکلات افزایش پیدا کند، پس تا نهایت موضوع که می‌تواند کشف دارو و واکسن های موثر یا اقدامات بالای بهداشتی باشد ما در جامعه با این خطر مواجه هستیم و راه پیشگیری نیز همین اقدامات از جمله فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری فیزیکی است که تا کنون مطرح شده است. 

وزیر کشور گفت: در فاصله اندازی اجتماعی اقدامات خوبی انجام شده که باید ادامه دهیم و فاصله اندازی های فیزیکی را هم رعایت کنیم تا اطمینان ۱۰۰ درصد حاصل شود، چون برخی از نگرش هایی که در جلسه مطرح شد مبتنی بر این بود که آیا از هر تاریخی که فعالیت‌ها آغاز شود به منزله اطمینان بخشی کامل به مردم است که باید گفت حتما اینطور نیست. 

رحمانی فضلی افزود: دوستان ما در وزارت بهداشت کماکان اصرار بر این دارند که تمام ملاحظاتی که تاکنون از سوی مردم باید رعایت می‌شده، باز هم رعایت شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی بازفعالیت مشاغل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6088989

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه