Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خدا بخش چگینی رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد با اشاره به توان و حمایت خیران این شهرستان بیان کرد: ۱۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به همت افراد نیک‌اندیش در قالب گروه‌ها و پویش‌های مردمی این شهرستان جمع‌آوری و برای خرید اقلام حفاظت فردی نظیر ماسک، دستکش، گان و تب‌سنج برای کادر سلامت هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، تصریح کرد: برای تهیه لباس کامل ایزوله ۳۱ میلیون تومان هزینه و به کارکنان بیمارستان اختصاص داده شد.

چگینی ادامه داد: برای تهیه گان جراحی برای کارکنان بیمارستان ۳۰ میلیون،  ماسک کارکنان بیمارستان ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان هزینه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد افزود: برای خرید ماسک ساده و یک دستگاه سم‌پاش اتوماتیک برای کارکنان اورژانس ۱۱۵ نیز مبلغ ۸ میلیون تومان هزینه شد.

او، با اشاره به تهیه ماسک فیلتردار مخصوص کادر بخش ویژه بیمارستان اضافه کرد: ماسک فیلتردار مخصوص، با رقم ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تهیه و به کارکنانی که مستقیم درگیر بیماران مشکوک به کرونا هستند، تحویل داده شد.

چگینی با تاکید بر اختصاص مبلغ ۲۱ میلیون تومان برای تهیه و تأمین تب‌سنج مورد نیاز ایستگاه‌های غربالگری با مشارکت خیران این شهرستان اظهار کرد: کادر درمان امروز نیازمند حمایت مادی و معنوی مردم است و برای تهیه تجهیزات حفاظتی مدافعان سلامت و خط مقدم مقابله با کرونا، خیران و نیکوکاران مانند همیشه پای‌کار هستند.

او، تاکید کرد: اقدامات ارزشمند گروه‌های خودجوش و جهادی که در امر ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و محله‌ها همچنین فعالیت ایستگاه‌های غربالگری، کنترل تردد و تب‌سنجی در ورودی‌های شهرستان و قطع زنجیره ابتلا به کرونا هزینه و خدمت‌رسانی می‌کنند تقدیر می شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان حمایت خیران ویروس کرونا پویش های مردمی برای تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها