Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای دومین هفته متوالی تعداد افراد بیکار شده که برای دریافت مزایای بیمه بیکاری در آمریکا ثبت‌نام کرده‌اند به شدت افزایش داشته است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رویترز، برای دومین هفته متوالی تعداد افرادی که به دلیل بیکار شدن اقدام به ثبت‌نام برای دریافت بیمه بیکاری و مزایای آن اقدام کرده‌اند در آمریکا افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان بر این باورند که شیوع ویروس کرونا و اجبار مردم برای ماندن در خانه‌ها، اقتصاد آمریکا را به سمت رکود سوق داده است.

انتظار می‌رود در گزارش هفتگی که امروز از سوی وزارت کار آمریکا منتشر می‌شود تعداد افرادی که در هفته گذشته اقدام به ثبت‌نام برای دریافت مزایای بیمه بیکاری کرده‌اند از 3.3 میلیون نفر هفته قبل فراتر رود.

در صورتی که این روند ادامه یابد می‌توان انتظار داشت که کارشناسان به این نتیجه برسند که طولانی‌ترین روند ایجاد اشتغال و بهبود اوضاع کار در آمریکا در ماه مارس پایان یافته باشد. 

چند هفته پیش تنها نیمی از مردم آمریکا به دلیل ویروس کرونا خانه‌نشین شده بودند اما حالا این رقم به 80 درصد رسیده و باعث شده است که دفاتر وزارت کار آمریکا در ایالت‌های مختلف شاهد سیل درخواست افراد بیکار برای دریافت حقوق بیکاری باشد. 

در حال حاضر آمریکا دارای بیشترین تعداد افراد مبتلا به کرونا در جهان است و تعداد این مبتلایان هم اکنون به مرز 200 هزار نفر رسیده است. 

گرگوری داکو کارشناس ارشد اقتصادی مؤسسه آکسفورد اکونومیکس نیویورک می‌گوید: بازار کار در آمریکا در حال سقوط است. با توجه به آنکه شاهد تشدید اعمال محدودیت‌های اجتماعی برای کنترل ویروس کرونا هستیم و از طرف دیگر بسیاری از ایالت‌ها هنوز نتوانسته‌اند آمار دقیقی نسبت به بیکار شدن افراد ارائه دهند، انتظار داریم که در روزهای آینده شاهد بدتر شدن اوضاع باشیم.

کارشناسان بر این باورند که آمریکا باید خود را برای افزایش قابل توجه میزان بیکاری در میان مردم خود آماده کند. از سوی دیگر با توجه به بدتر شدن اوضاع در میان مؤسسات و شرکت‌ها، در آینده شاهد شکل‌گیری موج اخراج کارمندان برای کاهش هزینه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیکاری آمریکا برای دریافت تعداد افراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!

به گزارش ورزش سه، تساوی گل‌گهر و شمس آذر در تک مسابقه ای که از هفته بیست و ششم برگزار شد، ششمین مسابقه ای بود که گل‌گهر نتوانست پیروز از میدان خارج شود و آنها در سال 1403 هنوز پیروزی در لیگ برتر به دست نیاوردند!

گل‌گهر در شش هفته اخیر لیگ برتر سه شکست متوالی و پس از آن سه تساوی متوالی به دست آوردند و این اتفاق برای اولین بار در طول فصل رقم می‌خورد و طولانی‌ترین زمانی است که آنها نتوانستند 3 امتیاز را کسب کنند.

گل‌گهر در سال 1403 تنها در دیدار جام‌حذفی مقابل فجرسپاسی شیراز توانستند سه بر صفر پیروز شوند و از شش دیدار اخیر خود در لیگ برتر تنها سه امتیاز به دست آوردند، اگر عملکرد خوب آنها در نیم فصل نخست نبود شرایط عجیبی در جدول مسابقات پیدا می‌کردند اما همچنان در رتبه ششم باقی ماندند.

آخرین پیروزی گل‌گهر در بازی خانگی آنها در هفته بیستم لیگ برتر مقابل صنعت نفت رقم خورد و پس از آن در دیدار مقابل سپاهان، پرسپولیس و هوادار شکست خوردند، پس از آن مقابل استقلال خوزستان، مس رفسنجان و شمس‌آذر قزوین سه تساوی متوالی به دست آوردند.

این مسابقه دوازدهمین تساوی گل‌گهر در فصل جاری لیگ برتر بود و آنها پس از پیکان بیشترین تساوی را در طول لیگ کسب کرده اند.

دیگر خبرها

  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان