Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ٢٠ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان خبر داد و گفت: شمار بیماران کرونایی خوزستان از آغاز اپیدمی بیماری کرونا تا کنون به ٧٨٢ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسین کاملی امروز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ٢٠ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید، اظهار کرد: آمار مبتلایان جدید به تفکیک در اهواز ٥ نفر، اندیمشک و دزفول هر کدام ٤ مورد، آبادان و ایذه هر کدام ٢ مورد و باوی، خرمشهر و شوش هر کدام یک مورد مشاهده و به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شمار مبتلایان کرونایی خوزستان تا کنون به ٧٨٢ مورد رسیده است، گفت: از این تعداد ٥٣٢ مورد بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر نیز ١٦٢ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به یک مورد فوتی در شبانه روز گذشته افزود: متاسفانه تا کنون شمار قربانیان این بیماری در خوزستان به ٨٨ مورد رسیده است.

کاملی در ادامه یادآور شد: از شهروندان می خواهم حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان از همشهریان خوزستانی خواست تا به هشدارهای جدی کادر بهداشتی و درمانی توجه نموده و برای شکستن زنجیره شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و همچنان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری کنند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ٧٦٢ بیمار و فوت شدگان ٨٧ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ٤٨٤ نفر و بستری شدگان نیز ١٩١ بیمار اعلام شده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهداد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قرچک گفت: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای تنظیم روابط کار است، گفت: بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری، بهبود روابط کارگر و کار فرمایی با بهره‌گیری از سازوکارهای سه جانبه‌گرایی در راستای هدف حفظ و صیانت از نیروی کار در اولویت است.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارگران موتور پیشران اقتصاد کشور هستند، قشری از جامعه که تأثیر بسزایی در رونق هرچه بیشتر و حرکت چرخه اقتصاد کشور خواهند داشت جامعه عزیز کارگری هستند.

وی افزود: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

بهدادی بیان کرد: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان در بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه برای رونق و توسعه هرچه بیشتر و بهتر بوده که به نوع خود یک اقدامی جدید و مثبت برای اقتصاد کشور است.

کد خبر 6089162

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان