Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:25:01 GMT

استمرار آموزش غیرحضوری دانشگاه شهیدبهشتی از ۱۶ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۰۸۸

استمرار آموزش غیرحضوری دانشگاه شهیدبهشتی از ۱۶ فروردین

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ نظر به ضرورت رعایت الزامات مربوط به جلوگیری از شیوع بیماری، به حداقل رساندن ترددها و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، با عنایت به پرسش های همکاران در مورد وضعیت فعالیت های اداری و علمی دانشگاه از روز شنبه ١٦ لغایت ٢٠ فروردین ماه توضیحات ذیل تقدیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

١-با توجه به شرایط موجود و در اجرای توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ضرورت پرهیز از شیوع ویروس کرونا، اصل بر این است که تا جایی که ممکن است، همکاران (اعضای هیئت علمی و بخش اداری ) در حد ضرورت در دانشگاه حضور پیدا کنند.

٢-با رویکرد فوق،کلاس ها همانند اسفند ماه و با تلاش و جدیت بیشتر به صورت غیر حضوری برگزار می شود. البته بهتر است اساتید از محل سکونت خود برای برگزاری کلاسها اقدام فرمایند( در مورد جزئیات امر، اطلاعیه های معاونت آموزشی ملاک عمل خواهد بود).

٣- بخش اداری دانشگاه فعالیت ها و وظایف خود را با جدیت تمام و بسته به شرایط کاری  به دو صورت دور کاری یا حضور در محل کار انجام می دهد. بدین ترتیب که همکاران حتی الامکان امور را به صورت دور کاری انجام می دهند و در شرایط ضروری و در  صورت نیاز به صورت نوبتی در دانشگاه حضور خواهند داشت. این حضور نباید از سطح یک سوم کارمندان بیشتر شود.

۴-دور کاری و حضور نوبتی همکاران بر اساس برنامه ریزی مدیران مافوق و ساعت کار حضوری از ساعت ۸ تا ۱۳ است.

۵-به همکارانی که در دانشگاه حضور پیدا می کنند توصیه می شود، اصول بهداشتی را براساس توصیه های اداره بهداشت و درمان،  به دقت رعایت فرمایند.

۶- هر یک از همکاران که خود یا بستگان مرتبط با آنها تا کنون به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده اند قبل از حضور در دانشگاه موضوع را به مدیر مستقیم خود اطلاع دهند.

۷-در خصوص مرخصی کارکنان طبق بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور عمل خواهد شد.

 مفاد این اطلاعیه در صورت استمرار شرایط موجود و تا اتخاذ تصمیمات جدید از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا معتبر است.

کد خبر 4890803 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امور اداری و استخدامی کشور دانشگاه شهید بهشتی ویروس کرونا اطلاعیه ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصور غلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان آموزش مجازی دانشگاه ها دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه های ایران علی خاکی صدیق شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا بامداد سه شنبه ساختمان «همیلتون هال» این دانشگاه را تسخیر کرده و همزمان هشدار دادند تا زمانی که مطالبات آنها پاسخ داده نشود، این مکان را ترک نخواهند کرد.

ده‌ها دانشجوی معترض طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا بامداد روز سه شنبه وارد همان ساختمان پردیسی شدند (همیلتون هال) که دانشجویان طرفدار عدالت نژادی در دهه ۱۹۶۰ آن را اشغال کرده بودند.

دانشجویان حامی فلسطین بامداد سه شنبه وارد ساختمان هملیتون دانشگاه کلمبیا شده و ضمن تسخیر این مکان، نام آن را به «هند رجب» کودک ۶ ساله غزه‌ای که در جریان حملات اسرائیل کشته شده، تغییر دادند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم