Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@07:18:26 GMT

دزدی آمریکا از فرانسه!

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۴۶۳

صراط:

فرماندار منطقه «پروانس-آلپ-کوت دازور» در فرانسه گفت ایالات متحده محموله ماسک‌های چینی که برای فرانسه در نظر گرفته شد، مستقیما در باند فرودگاه و پس از بارگیری خریداری کرده است.

به گزارش فارس «رونو موزله» در گفت‌وگو با پایگاه خبری روسیا الیوم گفت: «در شرایطی که فرانسه با کمبود تجهیزات حفاظت پزشکی در بحبوبه شیوع ویروس کرونا روبه رو است، برای خرید ماسک به چین متوسل شده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره توضیح داد: «پس از اینکه وضعیت اضطراری پزشکی در فرانسه اعلام شد، مقامات محلی توانستند برای خرید تجهیزات از چین اقدام کنند و از قبل بهای آن را پرداخت کردند و این سفارش شامل ۶۰ میلیون ماسک بود».

گزارشی از روزنامه فرانسوی «لیسبون» حاکی است که آمریکایی‌ها در تلاشند هرگونه ماسک موجود در بازار دنیا را خریداری کنند  که این امر مانع تحویل سفارشات از کشورهای دیگر می‌شود.

این روزنامه با استناد به یک منبع آگاه ، گفت که آمریکایی‌ها  حتی قبل از دیدن کالاها بهای آن را به دو برابر و نقدی می‌پردازند.

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع آگاه فرانسوی گزارش داد آمریکایی‌ها ماسک‌های سفارش شده از سوی فرانسه را از فرودگاه‌های چین به سرقت می‌برد.

بنا بر این گزارش آمریکایی‌ها به شرکت‌های چینی تولید ماسک مبالغی تا چهار برابر قیمت عرضه این کالا برای خرید ماسک از آنها پیشنهاد می‌دهند.

المیادین گفت: تاجران آمریکایی در فرودگاه شانگهای پول‌های هنگفتی با خود دارند تا محموله ماسک‌های سفارشی از سوی کشورهای اروپایی را قاپ زنند.

دولت فرانسه هفته گذشته از ایجاد یک «پل هوایی» ویژه میان این کشور و چین به هدف انتقال ماسک و دیگر لوازم ضروری برای کادر درمانی در بحران کرونا خبر داده بود.

اولیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه گفته است که این کشور سفارش بیش از یک میلیارد ماسک را به تولیدکنندگان از جمله در چین داده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تاجران آمریکایی ماسک های چینی فرودگاه شانگهای صراط آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم

برخی از فروشگاه‌ها در جنوب استرالیا برای جلوگیری از سرقت محصولات پروتئینی خود، روی آنها ردیاب ماهواره‌ای نصب می‌کنند. هر کدام از این ردیاب‌ها ۳۰ دلار برای فروشنده‌ها هزینه در بر دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • بازخوانی یک جنایت
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک