Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل دوم از سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب از پنجشنبه (۱۴ فروردین ماه) در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این مجموعه، فصل دوم «شام ایرانی» نمایشی از رقابت بانوان بازیگر است و شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد و گلشن قیزی بازیگر آذربایجانی در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبان نخستین قسمت از این مجموعه سیما تیرانداز است که با یک سوپرایز از جانب او همراه است و نه فقط مخاطبان بلکه دیگر شرکت‌کنندگان را نیز غافلگیر می‌کند.

همچنین تیتراژ پایانی فصل دوم از مجموعه «شام ایرانی» با پخش قطعه «نوروز حیرانی» با صدای فاضل جمشیدی (خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی) همراه شده است.

این قطعه در قالب پویش #مشاهنر (خیزش هنرمندان ایران برای دوران کرونایی مردم) شکل گرفته و در حقیقت سعید ابوطالب با استفاده از این قطعه در تیتراژ سری جدید مجموعه «شام ایرانی»، حمایت خود را از این پویش اعلام کرده است.

ترانه «نوروز حیرانی» را علیرضا بهرامی سروده است و تنظیم آن بر مبنای ملودی محلی خراسانی، با محسن غلامی بوده است.

پیشتر فاضل جمشیدی این قطعه موسیقی را به عنوان عیدی به مردم ایران که سال سختی را پشت سر گذاشته و اکنون نیز سختی قرنطینه خانگی را در تعطیلات نوروز کرونایی تحمل می‌کنند، منتشر کرده بود.

اما میزبان قسمت دوم از این فصل «شام ایرانی» که جمعه پخش خواهد شد، شبنم قلی خانی است و تم این قسمت لباس سنتی زنان ایرانی است.

سری جدید «شام ایرانی» هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود و از طریق «فیلیمو» و «نماوا» نیز قابل مشاهده است.

دی وی دی های فصل اول توسط شرکت هنر اول توزیع شده و دی وی دی های این فصل هم با تاخیر توزیع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برنامه شام ایرانی شام ایرانی سری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی

حمیدرضا ایزدی در دیدار با مجید میکائیلی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس با تأکید بر حمایت و پشتیبانی کامل و تقویت ارتباط اداره کل صمت با بسیج علمی گفت: بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج و کمک به تسریع امور واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، تجاری، بازار و اصناف، نخبگان و فناوران بسیج علمی و همکاری‌های دوجانبه در اولویت کار اداره‌کل صمت قرار دارد.

او با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی لازم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت افزود: با توسعه فعالیت‌ها و ارتباطات با مجموعه‌های علمی و پژوهشی، حمایت از شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان صنایع مادر و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و تجاری با قوت و بیش از پیش انجام می‌گیرد.

مجید میکائیلی، رئیس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس نیز در این نشست اصول و چارچوب سپاه برای نقش‌آفرینی در اقتصاد دانش‌بنیان را برشمرد و گفت این اصول از جمله تقدم نقش تسهیلگری و تنظیم‌گری نسبت به تصدی‌گری، مردمی‌سازی، کمک‌سازی به دولت، الگوسازی، درآمدسازی، تمرکز بر عرصه‌های اولویت‌دار و گلوگاهی بر اساس زنجیره ارزش، حضور و نقش‌آفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران