Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:16:51 GMT

۶۲۸ دستگاه خودرو متخلف در کرمانشاه اعمال قانون شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۸۱۵

۶۲۸ دستگاه خودرو متخلف در کرمانشاه اعمال قانون شدند

سرهنگ «جمال سلمانی» روز پنجشنبه در قرارگاه بهداشت و درمان انتظامی استان که در سرسرای جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهارداشت: در مدت زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین آغاز شده پلیس راه نسبت به توقیف ۲۴ دستگاه خودرو و اعمال قانون برای ۲۹۴ خودروی دیگر اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین پنج هزار و ۷۴۷ دستگاه خودرو نیز توسط پلیس راه به شهرهای محل سکونت عودت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلمانی ادامه داد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در مدت زمان یاد شده نسبت به توقیف و اعمال قانون ۳۱۰ دستگاه خودروی متخلف اقدام کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین خبر داد و گفت: پلیس همچنان با قدرت و قاطعیت این طرح ملی را در کرمانشاه اجرایی می کند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح خودروهای غیربومی که در سطح شهرها و جاده های استان کرمانشاه تردد کنند علاوه بر اعمال قانون پنج میلیون ریالی، یک ماه نیز توقیف می شوند.

سرهنگ سلمانی همچنین از تداوم تعطیلی اصناف تا ۲۰ فروردین خبر داد و گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به صورت مرتب و روزانه بازدیدهای لازم را در سطح شهر به عمل می آورند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با قدردانی از تلاش های کارکنان پلیس در راستای مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از همکاری آحاد مردم با پلیس نیز قدردانی و از آنها خواست تا برای قطع زنجیره این بیماری از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه ویروس کرونا کرمانشاه اعمال قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف خودروی نیسان حامل ۳ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده پلیس راه تنکابن اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: ماموران با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی نیسان حامل چوب جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات خاطر نشان کرد: ماموران در بازدید از خودروی  مورد نظر 3 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

دیلمی ارزش چوب مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 150 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر