Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@14:31:55 GMT

بانک‌ها و بیمه‌ها در خوزستان پنچ شنبه تعطیل هستتد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۲۱۴

بانک‌ها و بیمه‌ها در خوزستان پنچ شنبه تعطیل هستتد

خوزستان- سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان از تعطیلی بانک‌ها و بیمه‌های بازرگانی و… در ۲۴ ساعت آینده استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان رضا نجاتی در خصوص چگونگی ادامه فعالیت اصناف، مشاغل، ادارات، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها تا ۲۲ فروردین‌ماه امسال در استان اظهار کرد: همه بانک‌های دولتی و خصوصی، دفاتر پیشخوان، دفاتر بیمه‌های بازرگانی و شعب سرپرستی آنها فردا پنجشنبه ۱۴ فروردین‌ماه در خوزستان تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از روز شنبه ۱۶ فروردین‌ماه شرایط و ساعت کاری بانک‌ها بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌های خوزستان مشخص خواهد شد و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص توسط این شورا انجام می‌شود.
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان ادامه داد: روند فاصله اجتماعی و محدودیت‌های موجود در استان تا ۲۲ فروردین ادامه خواهد داشت از جمله اینکه تا ۲۲ فروردین مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی خوزستان تعطیل هستند.
وی اضافه کرد: همچنین همه اصناف به استثنای خواربارفروشی‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، سوپرمارکت‌ها، و مشاغلی که از طریق اتحادیه اصناف و به تشخیص سازمان صمت استان ضرورت فعالیت داشته باشند منع فعالیت دارند.
نجاتی یادآور شد: عوامل خدماتی و عملیاتی شامل شهرداری‌ها، نیروهای برق، آب، آتش‌نشانی، اورژانس مراکز بیمارستانی و درمانی همچنان برابر روال معمول ادامه کار می‌دهند.
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان بیان کرد: ادارات تا ۲۰ فروردین‌ماه امسال با کاهش کارکنان حاضر در محل کار به ۲۰ درصد و دادن مرخصی بدون احتساب در سابقه و دورکاری به سایر کارکنان فعالیت خواهند داشت.
نجاتی در پایان گفت: از مردم خوزستان انتظار می‌رود همچنان همکاری‌های لازم را با ما در این راستا داشته باشند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا مبتلایان به ویروس کرونا تعطیلی سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان فروردین ماه بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نقطه به نقطه فروردین ماه اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، بانک مرکزی به تازگی در پاسخ به ادعای یک رسانه درباره میزان تورم، جزئیاتی از روند این شاخص در سال گذشته و آخرین وضعیت آن در فروردین امسال ارائه کرد.

ایرنا در خبری نوشت:در متنی که بانک مرکزی منتشر کرده، آمده است: بر اساس آمار بانک مرکزی تورم نقطه‌به‌نقطه شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فرودین سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۷.۷ واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال ۳۰ درصد رسیده است.

توضیحات بانک مرکزی نشان می‌دهد نرخ تورم نقطه‌به‌نقطه در پایان فروردین امسال به کمتر از ۳۵ درصد رسیده است.

هفته گذشته نیز مرکز آمار از کاهش تورم نقطه‌به‌نقطه به ۳۰.۹ درصد در پایان فروردین ماه خبر داده بود.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902450

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تورم نقطه به نقطه فروردین ماه اعلام شد
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • موزه‌ها شنبه تعطیل است
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است