Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:30:25 GMT

تولید بیش از سه میلیون قلم لوازم بهداشتی در سپاه کربلا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۲۹۸

تولید بیش از سه میلیون قلم لوازم بهداشتی در سپاه کربلا

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سپاه کربلا ، سردار محمدحسین بابایی افزود :  امروزه جبهه وسیعی از مقابله با این ویروس منحوس را طی ۳۴ روز در همه شهرها و روستاهای مازندران شاهد هستیم.

وی با اعلام اینکه در ضدعفونی و گندزدایی محلات و معابر و اماکن پرتردد بیش از سه میلیون ۱۴۳ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده استفاده شد، اضافه کرد:‌ضدعفونی معابر شهری و روستایی بارها تداوم پیدا کرد و چه بسا بعضی معابر و کوچه ها هر شب توسط مدافعان سلامت گندزدایی می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا با بیان اینکه مردم و بسیجیان احساس مسئولیت کردند و در صحنه مبارزه با کرونا ماندند، گفت :‌ تلاش جمعی گروه‌های جهادی آثار و برکات خوبی داشت که از جمله این آثار و برکات از بین رفتن ترس و واهمه بین مردم برای تامین نیازهای اقلام بهداشتی بود که امروز مازندران از شرایط سخت عبور کرد  و توانست خود را بازسازی کند. 

سردار بابایی همچنین از اهدای بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی به اقشار آسیب پذیر خبر داد و افزد:‌موضوعی که در این ایام سپاه از آن غافل نشد حمایت از عزیزانی بود که به نحوی شغل شان را از دست دادند یا به هر دلیل دچار مشکل شدند لذا بسته‌های معیشتی با کمک خیرین تهیه و دراختیار آن‌ها قرار گرفت.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه بیش از ۴۲۲ هزار بسته بهداشتی هم توزیع شد، افزود : مثل دوران دفاع مقدس که عده ای روسفید شدند و عده قلیلی هم رفوزه شدند؛ در این ایام هم که مردم نیاز به اقلام بهداشتی داشتند و برخی نیز روی تخت بیمارستان بودند عده قلیلی دست به احتکار لوازم بهداشتی زدند که با اشراف اطلاعاتی سپاه در این مورد ۱۳۳ نفر دستگیر شدند و بیش از یک میلیون انواع اقلام بهداشتی هم کشف شد.

وی ادامه داد : ۱۷ نقاهتگاه بیماران کرونایی با بکارگیری یک هزار ۶۶۱ تختخواب در شهرهای مازندران برپا شد که بخشی از پرستاران و پزشکان نیروی زمینی سپاه در بابل و همچنین نیروی دریایی سپاه در چالوس مستقر شدند، تا پذیرای بیمارانی باشند که مرحله دوران پس از مرخصی بیمارستان را طی می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه طی ۳۴ روز از شرایط کرونایی در مازندران ۲۶۶ هزار ۹۸۴ بسیجی در  جبهه مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند، یادآور شد:‌به همه بسیجیان دست مریزاد می‌گویم و امیدوارم مثل پدران خود که در دهه اول انقلاب و در دوران جنگ در جبهه و ستاد پشتیبانی فعال بودند، آن‌ها هم خاطرات خوبی از جهاد در میدان مقابله با کرونا داشته باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مازندران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مازندران ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مازندران سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خسروی عصر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران به بیان برخی از دستاوردها و موفقیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: این مرکز از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون ۲۷ رقم برنج را به حوزه کشاورزی کشور معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارقام تولید ما به استان‌های مختلف کشور جهت کشت برنج از جمله گیلان، گلستان، خوزستان و بلوچستان ارسال می‌شود و تحقیقات ما در حوزه افزایش بهره وری، کاهش مصرف کود و سم، تولید بذر و تولید برنج سلامت محور منجر به موفقیت‌های برجسته ای در برنج کشور شده است.

مدیر مرکز تحقیقات برنج مازندران از فعالیت ۱۶ عضو هیأت علمی در این مجموعه پژوهشی خبر داد و تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های اخیر این مرکز مبارزه با آفت کرم ساقه خوار برنج به روش ابتکاری است که بر اساس این دستاورد به صورت کاملاً بیولوژیک و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توان آفت مهم کرم ساقه خوار برنج را در مزارع کنترل کرد.

کد خبر 6088650

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه