Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@21:57:15 GMT

(عکس) ارتباط مجازی کی‌روش با مربیان کلمبیایی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۳۳۸

(عکس) ارتباط مجازی کی‌روش با مربیان کلمبیایی

فدراسیون فوتبال کلمبیا خبر داد، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در زمان حضور در پرتغال هم از راه دور کارش را ادامه می‌دهد. کارلوس کی‌روش که تصمیم گرفت با شیوع ویروس کرونا کلمبیا را ترک کند و به کشورش پرتغال برگردد، به دلیل اینکه تاریخ بازگشتش نامشخص است، هماهنگی و مدیریت پروژه‌اش در تیم ملی کلمبیا را به صورت مجازی شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال کلمبیا در این بیانیه نوشت: این چهارشنبه، کارلوس کی‌روش جلسه‌ای با آرتورو رِیس مربی تیم ملی زیر 20 سال، هکتور کاردِناس مربی تیم ملی زیر 17 سال و خورخه سِرِنا مربی تیم ملی زیر 15 سال به همراه ماریو یِپِس مدیرورزشی تیم و همچنین ایوان نوِلا و سباستین آمین، مدیران توسعه و تیم ملی برگزار کرد. دیدار بین کی‌روش و مربیان تیم‌های ملی پایه برای ادامه کار و وحدت و بهبود فرآیندهای تمرین در هر گروه انجام شد. از زمان ورود کارلوس کی‌روش به کلمبیا، مربی پرتغالی قول داده که هدایت پروژه‌های فوتبال کلمبیا را برعهده بگیرد و کارش محدود به تیم اصلی نباشد. از طرف دیگر، او اطلاعات بازیکنانی که باید تیم‌های ملی پایه کلمبیا را تشکیل دهند و ساز و کارهایی که توسط آن‌ها انتخاب خواهد شد را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. به این ترتیب وضعیت فعلی فوتبال کلمبیا در رده‌های پایه بررسی شد.

این تنها ملاقات مجازی بین مربیان نخواهد بود و در هفته‌های آینده یا شاید برای ماه‌ها ادامه خواهد داشت، به این دلیل که فوتبال و تمرینات با شیوع کرونا متوقف شده است.

قرار است در ماه سپتامبر تیم ملی کلمبیا در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2022 قطر به مصاف تیم‌های اروگوئه و اکوادور برود.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: کی روش کلمبیا فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش مربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت

سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.

او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی