Web Analytics Made Easy - Statcounter

صنایع جزیره قشم در راستای مسوولیت اجتماعی خود برای مقابله با کروناویروس از مجرای تقویت حوزه بهداشت و درمان این جزیره پای کار آمدند. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم ، صنایع جزیره قشم در راستای مسوولیت اجتماعی خود برای مقابله با کروناویروس از مجرای تقویت حوزه بهداشت و درمان این جزیره پای کار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در آیین تحویل این اقلام به شبکه بهداشت و درمان، اظهار کرد: کمک به حوزه بهداشت و درمان برای مقابله با کووید-19 وظیفه‌ای همگانی است.

توزیع 4 میلیارد ریال بسته کمک معیشتی در قشمجزیره قشم همچنان به دور از مرگ و میر کرونایی/ مردم در خانه بمانندهمکاری‌های سپاه و دستگاه‌ قضا در قشم تقویت می‌شود

مرتضی شیخ‌زاده افزود: از این رو رایزنی با شرکت‌های مستقر در جزیره آغاز و تا کنون یک شرکت چینی و یک شرکت داخلی در راستای مسوولیت اجتماعی، کمک‌های خود را اهدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اقلامی که امروز به سازمان منطقه آزاد قشم تحویل شده نیز مستقیما به شبکه بهداشت و درمان جزیره تحویل شد.

احمدرضا زلقی، مدیر اجرایی شرکت آرکا فیدار قشم نیز اظهار کرد: این اقلام شامل مایع ضدعفونی کننده سطوح و دست است که حجم هرکدام 2 هزار لیتر می‌باشد.

وی بیان کرد: همچنین 2 هزار عدد ماسک N750 و یک هزار و 500 عدد ماسک N95 و 300 دست لباس محافظت در این محموله وجود دارد.

اسماعیل صادقی، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان نیز اقدامات قشم در راستای مقابله کووید-19 را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این اقلام می‌تواند با تقویت حوزه درمان جزیره، عبور از بحران کرونا را شتاب بخشد.

حمیدرضا بهزادی رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم هم بیان کرد: از مردم می‌خواهیم تا اعلام رسمی قطع شدن زنجیره انتقال در خانه‌ بمانند.

انتهای پیام/7558/ی

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

ایالات متحده آمریکا متعهد شد توانایی دفاع هوایی اردن را برای مقابله با پهپادها و نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ این کشور را بهبود ببخشد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

به نقل از سایت خبری «مصر الیوم»، پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا