Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه شماره ۱۲۳۵ خود درباره نحوه فعالیت ادارات و سازمانهای دولتی و حضور کارکنان دولت در محل کار را در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا تمدید کرد.

در نامه تازه سازمان اداری و استخدامی خطاب به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری آمده است: با توجه به اینکه در جلسه مورخ ۱۲/‏۰۱/‏۱۳۹۹‬ ستاد ملی مدیریت کرونا مصوبه مورخ ۰۵/‏۰۱/‏۱۳۹۹‬ آن ستاد در خصوص «ارائه خدمات عمومی و ضروری دولت در عین کاهش تردد و تجمع کارکنان در محیط اداری» تا بیستم فروردین ماه تمدید گردیده است، بدینوسیله مراتب تمدید اجرای بخشنامه شماره ۱۲۳۵ مورخ ۰۵/‏۰۱/‏۱۳۹۹‬ تا بیستم فروردین ماه ابلاغ می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است که چگونگی فعالیت دستگاه‌های اجرایی بعد از تاریخ یاد شده متناسب با تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا ابلاغ خواهد شد.
 

در بخشنامه ۱۲۳۵ مورخ ۰۵/‏۰۱/‏۱۳۹۹‬ سازمان اداری و استخدامی آمده بود:

وزرا و رؤسای دستگاه‌های اجرایی ضمن تعیین و اعلام عناوین خدمات عمومی ضروری حوزه مسئولیت دستگاه متبوع خود، نسبت به شیفت‌بندی کارکنان به نحوی اقدام کنند که خدمات عمومی ضروری با حضور روزانه حداقل یک سوم کارکنان ارائه شود.

تعداد کارکنان حاضر در محیط‌های اداری از طریق نوبت‌بندی و اعطای مرخصی و یا انجام دورکاری به میزان تا دوسوم کاهش یابد.

مرخصی موضوع این بخشنامه جز مرخصی استحقاقی کارکنان محسوب نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ساعت کار ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا سازمان اداری و استخدامی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

 حسینی گفت: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: طلایه‌داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

وی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس خاصتاً حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

حسینی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، طرحی برای تکریم زنان جامعه و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.

طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین امسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند