Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود احدیان گفت: سردار شهید سلگی عمارگونه و زینب وار پس از جنگ تحمیلی روایتگر رسالت پیام شهدا، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل دوم و سوم انقلاب بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود احدیان، قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی به هم استانی ها و خانواده معظم ایشان اظهار کرد: سردار شهید سلگی از پیشکسوتان و فرزندان ۸ سال دفاع مقدس از خطه نهاوند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار شهید سلگی چندین مرتبه در کسوت فرماندهی گردان، مجروح شدند و در نهایت در عملیات بیت المقدس ۲ در منطقه غرب کشور از ناحیه دو پا مجروح و جانباز شد.

قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به جانبازی ۷۰ درصدی این سردار شهید ادامه داد: شهید سردار سلگی پس از جنگ تحمیلی نیز زینب گونه و عمار وار رسالت پیام شهدای انقلاب و آرمان های آن را در تبعیت از چهارچوب ولایت فقیه برای نسل دوم و سوم انقلاب روایت می کرد.

احدیان تاکید کرد: سردار به رغم مجروحیت های پی در پی و از دست دادن دو پای خود در یادواره شهدای انقلاب اسلامی سراسر کشور عاشقانه برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی حضور پیدا می کرد.

قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان در مورد خصوصیات اخلاقی سردار شهید سلگی گفت: از نظر ارتباط با مردم و توجه به مشکلات مردم دغدغه و دقت خاصی داشت به طوری که هر کس که به ایشان مراجعه می کرد در حد توان و وسع خود مشکلات مردم را حل می کرد و برای پیگیری کار مردم با وجود اوضاع جسمی اش سر از پا نمی شناخت.

وی در خصوص نقش سیاسی وی نیز بیان کرد: آخرین مسئولیت سیاسی سردار سلگی ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان بود به طوری که با مدیریت وی ۷ نفر از کاندیداهای انقلاب اسلامی توانستند به مجلس یازدهم راه پیدا کنند.

احدیان با تاکید بر اینکه نسل جوان کشور باید با تحقیق و مطالعه تاریخ پس از انقلاب با مبانی و راه و رسم و سلوک رزمندگان انقلاب آشنا شود، تاکید کرد: جوانان باید با خواندن کتاب آب هرگز نمی میرد که در خصوص خاطرات شهید سلگی است با منش و خوی رزمندگان اسلام بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی استان همدان انقلاب اسلامی سردار شهید سلگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا میرحاجتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم سالگرد تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان بیان کرد: امروزه هر آنچه صلابت و اقتدار داریم از سرچشمه جوشان دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: ایران به خاطر موقعیت جغرافیایی و منابع عظیمی که دارد، همواره مورد طمع خیلی قدرت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ظهور و حضور خود در این سرزمین، برای اولین بار اجازه نداد که دشمنان این آب و خاک منابع و ثروت این جغرافیای غنی را به یغما ببرند و به همین دلیل است که یک لحظه از دشمنی و یورش به این ملت و مملکت دریغ نورزیدند.

سردار میرحاجتی اظهار کرد: شهدا کار خودشان را کردند و با تقدیم جانشان از این نظام، انقلاب و میهن دفاع کردند و رسالت امروزه ما در مقابل خون پاک آنها این است که در هر سنگری که هستیم برای اعتلای مملکت تلاش کنیم.

وی گفت: خوزستان قطب کشاورزی کشور است و دارای بیشترین و بهترین منابع طبیعی و خدادادی است و این همه ظرفیت وظیفه مردم را دوچندان می‌کند که در راه خودکفایی محصولات کشاورزی با اتکا به دانش و بینش انقلابی و جهادی‌تان تلاش کنند.

کد خبر 6099550

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد