Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:03:26 GMT

تولید روزانه ۶۰ هزار عدد ماسک در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۱۹۱

تولید روزانه ۶۰ هزار عدد ماسک در گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد دلق پوش عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهدا ۸۵۷ هزار و ۸۰۰ ماسک n۹۵ و سه لایه و برخی اقلام بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: این اقلام در دو مرحله به دانشگاه اهدا شد.

وی با بیان اینکه وزارت صمت اقدام به خرید مقادیر ماسک و اقلام بهداشتی از منابع داخلی کرده است، افزود: بخشی از این اقلام را به استان گیلان برای توزیع در مراکز درمانی اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع برخی از واحدهای تولیدی اقدام به تولید و توزیع اقلام بهداشتی کردند، گفت: ادارت صمت شهرستان‌های گیلان نیز با مشارکت اتاق اصناف اقدام به توزیع رایگان بیش از ۳۲ هزار انواع ماسک، اسپری و مواد ضدعفونی کننده در بین مردم و مراکز درمانی کردند.

وی به فعال دو واحد تولیدی در زمینه تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در گیلان قبل از شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: امروز و با تغییر کاربری برخی واحدها ۱۴ واحد اقلام به تولید اقلام بهداشتی می‌کنند.

دلق پوش ادامه داد: در حال حاضر این واحدها روزانه بیش از ۶۰ هزار عدد ماسک و ۲۵ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده و اسپری و همچنین ۶۰۰ هزار پد الکلی تولید می‌کنند.

کد خبر 4890947

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام طرح غربالگری گرگان سیلاب سال جهش تولید فاصله گذاری اجتماعی بارش باران شهرکرد روز طبیعت ضدعفونی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم) نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم) بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی