Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،وزیر کشور با ارسال پیامی از استاندار و مدیران آذربایجان شرقی در مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرده و اظهار امیدواری کرد که تلاش‌ها و عزم خداپسندانه با نهایت جدیت و هماهنگی ادامه یابد.

متن پیام عبدالرضا رحمانی فضلی به شرح زیر است:

جناب آقای پورمحمدی استاندار محترم آذربایجان شرقی سلام علیکم اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولین به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌باشد که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونینتان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان می‌باشد، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم وهماهنگی‌های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.

منبع ایسنا

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی موسوی گفت: عملیات آماده سازی شهرک مسکونی آذرشهر به مساحت ۱۵۲ هکتار آغاز خواهد شد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان آذربایجان شرقی در شهرستان سراب با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه مسکونی را کلید خواهد زد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان گفت: با حضور وزیر راه عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی هم آغاز می‌شود.

موسوی افزود: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت یک هزار و ۸۶۵ مترمربع و کلنگ زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ مترمربع در شهر سهند از دیگر برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی گفت: بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر و افتتاح طرح مشارکتی مجتمع تجاری باران در شعر جدید سهند با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۳۱ باب مغازه در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت