Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:29:17 GMT

تعطیلی واحدهای صنفی یزد تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۳۸۳

تعطیلی واحدهای صنفی یزد تمدید شد

در اطلاعیه که شامگاه پنجشنبه نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بر اساس مصوبه ستاد مبنی بر تمدید اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و دستور استاندار  برای پیشگیری از خطر شیوع کرونا ، تعطیلی تمامی واحدهای صنفی غیرضروری، مجتمع‌های تجاری و پاساژها تمدید شد و واحدهای صنفی ضروری موظف به تامین کالاهای اساسی شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس نانوایان، قصابان، عطاری‌ها، فروشگاه های عرضه برنج و حبوبات، میوه فروشی‌ها ، عمده فروشان موادغذایی، لبنیاتی ها و سوپرمارکت ها و مرغ و ماهی فروشی‌ها، تجهیزات پزشکی، خواربار فروشان (به جز آجیل فروشان)، آپاراتی‌ها، آژانس‌های تاکسی تلفنی و فروشگاه‌های بزرگ در این مدت مجاز به ارائه مواد غذایی و بهداشتی هستند.
 در اطلاعیه تاکید شد، در صورت بی‌اعتنایی و رعایت نکردن واحدهای صنفی مشمول تعطیلی ، با واحد صنفی متخلف برخورد قانونی می شود.

استان یزد ۵۰ هزار واحد صنفی دارد.

بر اساس اخبار منتشره در رسانه های یزد به نقل از سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در  استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون سه هزار و هفت نفر با علائم تنفسی به بیمارستان ها مراجعه کردند که یک هزار و ۱۱۶ نفر به کرونا مبتلا شدند .

همچنین در این مدت هزار و۹۷۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان  ترخیص شدند و ۱۳۶ تن هم به دلیل ابتلا به این بیماری  فوت کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا برنج تاکسی کالاهای اساسی مواد غذایی یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان