Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@20:29:15 GMT

تمامی هزینه‌های غسل و کفن بیماران کرونا در قم رایگان است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۴۴۲

تمامی هزینه‌های غسل و کفن بیماران کرونا در قم رایگان است

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی کلانتر زاده امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان قم، اظهار داشت: شهروندان قمی، مردم آگاهی هستند و ما امیدواریم بتوانیم فرصت خوبی را در مقابله با کرونا با مشارکت جمعی ایجاد کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: برنامه‌ای رسانه‌ای در شهرداری قم در حال تولید است که22 فرصت را در تحقق برنامه مدیریت شهری معرفی می‌کند و به‌زودی عمده برنامه‌ها به‌ویژه در جهت مقابله با کرونا ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رسانه‌ها دارای ظرفیت مهمی در جهت پیشگیری از کرونا هستند و به‌طور ویژه باید در میدان باشند، یکی از رویکردهای مهم در این عرصه این است که بتوانیم وجهه قم را برگردانیم.

کلانتر زاده عنوان کرد: در فضای خوبی‌ها و مهربانی‌ها، فرصت مهم بین‌المللی برای معرفی قم وجود دارد به‌خصوص اینکه شهروندان قم در روز 13 به در از منزل بیرون نیامدند و مشارکت خوبی در کنترل این ویروس داشتند.

وی با بیان اینکه تمامی هزینه‌های غسل و کفن بیماران کرونا در قم رایگان است، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌های بالنده حضور طلاب جهادی است به‌ویژه افرادی که در مدیریت شهری در آرامستانها مشغول به خدمت هستند و حتی برای انجام غسل و تدفین، ارتباطات خوبی با دیگر استان‌ها گرفتند و اکثر استان‌ها و شهرها را پوشش دادند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: این حرکت جهادی، خیز مهمی برای ترمیم جلوه قم است و می‌توان همین را به‌عنوان الگو در دو جهت قرار دهیم یکی اینکه قم به‌عنوان شهر مذهبی و رعایت آداب و شرعی و بهداشتی، الگوست و غسل و کفن‌ودفن به‌طور صد درصد انجام و در این روند به مسائل زیست‌محیطی و بهداشتی توجه می‌شود.

وی افزود: می‌توان این مسئله مهم را به‌عنوان الگویی برای دیگر شهرها و روستاها پیاده کرد، مسئله دوم نیز اصلاح وجهه قم در سطح بین‌الملل است که در این بخش دچار آسیب شده‌ایم و باید از حوزه فعال بین‌الملل به‌خوبی بهره گرفت.

کلانتر زاده بیان کرد: همچنین باید برای امیدآفرینی با حضور خادمان مدیریت شهری در عرصه تلاش کرد، در این زمینه 85 درصد از فعالیت‌ها، آگاهی بخشی است.

بیشتر بخوانید
ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی استان قم برای مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته شود

بیش از 6 میلیون نفر با سامانه4030 مشاوره تخصصی ویروس کرونا تماس‌گرفتند

آمار مبتلایان ویروس کرونا در آسایشگاه کهریزک اعلام شد

وی تصریح کرد: شهرداری قم در تولید 1350 دقیقه برنامه با موضوع پیشگیری از کرونا در صداوسیما اعم از شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی مشارکت کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: 401 مورد تولید رسانه‌ای از ابتدای اسفند 98 تا سیزدهم فروردین سال جاری شامل مستند، گزارش، ویدئو، موشن، اینفوگرافی و پوستر و عکس نوشته تولید شد.

وی افزود: برای اعلان‌ها و آگاهی بخشی نیز 28 پروژه شامل پخش اذان و پیام‌های مورد تائید ستاد در دستور کار قرار دارد و 34 خودروی آتش‌نشانی و مدیریت پسماند و پیشگیری و رفع تخلفات در سطح شهر درحرکت است و به ارائه خدمت می‌پردازند.

کلانتر زاده تصریح کرد: یکی از فرصت‌های کرونا در عین آگاهی بخشی، جذب 58 هزار و 312 عضو جدید در کانال‌ها و پیج کردن‌ها بود، در حال حاضر نیز دو پیج با لوگوی شهرداری و17 پیج غیررسمی داریم که هدف ما آگاهی بخشی است و آرم و لوگو تفاوتی ندارد.

وی عنوان کرد: در آگاهی‌رسانی فرصت خوبی ایجادشده است و 303 خبر و گزارش خبری و تصویری و گزارش ویدئویی کار و 3457 سازه و آویز اعم از عرش پل و پرتابل و لمپوست و بیلبورد نصب شد که بخش خصوصی در این بخش یک‌ششم مشارکت داشت و بااینکه از تبلیغات به دلیل کرونا متضرر شده بود، به‌صورت خودجوش وارد شد و در حوزه سلامت در اطلاع‌رسانی مشارکت داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اظهار داشت:نصب 2000 مترمربع بنر ویژه ایام نوروز و مناسبت‌ها و فرمایشات رهبری و ایام شمسی و قمری بر عهده داشتیم و در بحث خدمات غیرحضوری فعالیت داشته و در این حوزه 17 درصد رشد ثبت خبر را در سامانه 137 داشیم و روزانه 608 تماس ثبت‌شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه بین‌الملل چند خیز بین‌المللی داشتیم و پیام شهردار خطاب به مردم جهان و ترامپ با استقبال زیادی همراه بود و اتفاقات خوبی در این حوزه انجام شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا شهرداری قم غسل تعمید بین المللی آگاهی بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، منصور مهرزاد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۶ اردیبهشت، به‌عنوان سالروز سنندج در تقویم سالانه کردستان یادآور شکوه گذشته و میراثی ماندگار برای آیندگان است.

وی اعلام کرد: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد امروز از ساعت ۹ صبح تا هشت شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، بیان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با همت شهرداری و شورای اسلامی، ششم اردیبهشت با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی