Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت با اشاره به نشست ویدیویی امروز با مسئولان سازمان جهانی بهداشت در منطقه مدیترانه شرقی گفت: کارشناسان این سازمان، از ایران به دلیل اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، تقدیر کردند و خواستار استفاده از تجربه ایران در کل منطقه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نمکی اظهار کرد: تا امروز توانسته‌ایم بیش از 90 درصد از جمعیت هدف را در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، پوشش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در افکار عمومی و از سوی برخی کارشناسان این پرسش مطرح شده است که وقتی می‌گوییم موج سنگین اولیه بیماری را در کشور مدیریت کرده‌ایم، پس چگونه موارد شناسایی شده افزایش یافته است؟ باید گفت به دلیل تقویت بیماریابی توانسته‌ایم موارد جدید بیشتری از ابتلا به کووید19 در کشور را شناسایی کنیم و در روزهای آینده، اثرات بهبودی این افراد که شناسایی شده‌اند، بیشتر نمایان و وضعیت ایران در سطح جهانی، متحول می‌شود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مردم بدانند که در مرحله مدیریت بیماری کووید19 هستیم و هنوز مرحله کنترل و مهار این بیماری را در پیش داریم البته در برخی از استان‌ها، به دلیل مدیریت صحیح بیماری، میزان موارد جدید نسبت به بهبود یافتگان، کمتر شده است و امیدواریم با همراهی مردم و همه دستگاه‌های اجرایی، تا 20 فروردین طرح فاصله گذاری اجتماعی با قوت ادامه پیدا کند و قطعا اثرات همراهی و همدلی مردم باعث شد که وضعیت مطلوبی در بین کشورهای شرق مدیترانه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • زنگ خطر مالاریای وارداتی/ مالاریای بومی نداریم
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت