Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی شامگاه پنجشنبه ایرنا، علیرضا پاک فطرت با اشاره به اقدام مهم و ضروری اختصاص ۱۰۰ هزار میلیارد بودجه به موضوع کرونا،گفت: اختصاص این بودجه کاملا ضروری و مهم بود و می‌بایست با اِعمال دقت و حساسیت لازم در خصوص اولویت ها و نیز در نظر گرفتن احتمالات مختلف در خصوص میزان بازه زمانی این شرایط ، عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم اضافه کرد: اکنون گذر از شرایط خاص کنونی با حداقل هزینه ها در ابعاد مختلف انسانی ، معنوی و مالی اولویت اول کشور است که لازمه آن همگرایی کامل ملی در کلیه سطوح راهبردی و عملیاتی است.

وی با اشاره کلی به قانون بودجه سال ۹۹ و نسبت درصدی عدد عنوان شده اختصاصی از بودجه به موضوع کرونا گفت: با توجه به مفروضات خاص دولت در  بودجه ۹۹ در بخش بودجه عمومی و تحقق درآمدها، درصد اعلام شده از سوی رییس جمهور مبنی بر اختصاص ۲۰ درصدی بودجه، دارای دامنه تغییر بالایی خواهد بود که شفافیت هرچه بیشتر در خصوص دامنه تغییر این عدد می تواند به واقع گرایی بهتر و بیشتر بودجه سال ۹۹ در ادامه مسیر زمانی کمک کند.

پاک فطرت در ادامه گفت: تحقق عدد ۱۹۵ هزار میلیارد ریالی درآمدهای مالیاتی ( با رشد ۲۷ درصدی ) با توجه به تاثیرات اقتصادی شیوع بیماری کرونا بر بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه بخش خصوصی محل تردید است.

وی گفت: پیش بینی قیمت ۵۲ دلاری برای هر بشکه نفت از یک سو و قیمت‌های فعلی و نظر کارشناسان خبره مبنی بر پایداری قیمت نفت در سطوح فعلی و نیز برخی تردیدهای جدی در مورد تحقق درآمد ۱۰۰ هزار میلیاردی در بخش واگذاری اوراق مالی و شرکت‌های دولتی از دیگر مفروضات خاص و قابل تامل قانون بودجه ۹۹ است. 

وی گفت: قطعا پس از گذار از شرایط فعلی و با نگاه تعاملی، این موضوع مورد توجه ویژه مجلس یازدهم قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اخیرا اعلام کرده است: با وجود تحریم، سختی و مشکلات حدود ۱۰ میلیارد دلار برای رفع مشکلات کسب و کارهایی که دچار مشکل شده‌اند در نظر گرفته‌ایم که بخشی از آن به صورت تسهیلات و بخشی دیگر به صورت کمک‌های بلاعوض و بخش دیگر هم به صورت بسته‌های حمایتی به خانواده‌هایی که دچار مشکل شده‌ اند پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان برنامه و بودجه مجلس یازدهم شیراز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان برنامه و بودجه مجلس یازدهم شیراز ویروس کرونا سازمان برنامه و بودجه مجلس یازدهم شیراز هزار میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم