Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:44:19 GMT

اتاق سلامت دانشگاه شریف نیازی به توسعه ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۱۶۷

اتاق سلامت دانشگاه شریف نیازی به توسعه ندارد

سماواتی کارشناس تربیت بدنی و اتاق سلامت دانشگاه شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه اتاق سلامت این دانشگاه برای چندین سال است که دایر شده، درخصوص وضعیت این اتاق‌ها و تجهیزات آن‌ گفت: تمام دستگاه‌هایی که لازم بود سال گذشته تهیه شده و توسعه یافته است و در واقع ما اکنون در حال بهره‌بردای هستیم و به این صورت نیست که بخواهیم تجهیزش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حال حاضر تمام دستگاه‌هایی که مربوط به ترکیب بدن، ساختار قامتی، کف پایی و تمام دستگاه‌های مورد نیاز برای آمادگی قلبی-تنفسی می‌شود در این اتاق‌ها وجود دارد.

این کارشناس تربیت بدنی و اتاق سلامت بیان کرد: وزارت علوم در سالی که گذشت طرحی را برای دانشگاه‌ها در خصوص اتاق سلامت ابلاغ کرد و در بازدید‌هایی که از سوی نمایندگان وزارتخانه از این اتاق‌ها صورت گرفت، تمام استاندارد‌ها تایید شد. اتاق‌های سلامت دانشگاه وسیع هستند و به این صورت نیست که در یک اتاق کوچک چند دستگاه ورزشی قرار گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی مجموعه ورزشی ۱۰۰۰ متری در دانشگاه امیرکبیر

سماواتی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های ما از تجهیزات لازم برخوردار هستند، بیان کرد: اتاق سلامت دانشگاه مجهز به دستگاه فیت اسکنر بوده و به راحتی با اسکن پای افراد، اطلاعات کافی را درمورد وضعیت سلامت بدن در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. اطلاعاتی هم از درصد چربی و میزان آب بدن توسط دستگاه بادی کامپوزیشن انجام می‌شود؛ از مجموع اطلاعاتی که از طریق دستگاه‌های مختلف تعبیه شده در اتاق به دست می‌آید، می‌توان درصد سلامت دانشجویان را سنجید.

او در پایان یادآور شد: با توجه به دستگاه‌های ضروری موجود در دانشگاه در حال حاضر نیازی به توسعه وجود ندارد و فعلا در سال جاری در این زمینه اتفاق خاصی نخواهد افتاد و دستگاه دیگری مورد نیاز نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاهیان اتاق سلامت سلامت دانشگاه اتاق سلامت اتاق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت و معاونین تحقیقات سازمان اتکا در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

تفاهم‌نامه مذکور اسفند سال ۱۴۰۲ با هدف حل مسائل، رفع نیازها و کمک به هوشمندسازی سازمان اتکا منعقد شده بود.

در ابتدای جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از قبیل پارک نوآوری و مجتمع فناوری متناسب با ماموریت و نیازمندی‌های سازمان اتکا معرفی شد.

سپس اقدامات انجام شده از زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص جلسات و بازدیدهای برگزار شده و نیازمندی‌ها و پیشنهادهای انجام پروژه تهیه شده مطرح شد.

در پایان دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل مجتمع فناوری استاد رضا روستا آزاد افتتاح شد.

کد خبر 6087739

دیگر خبرها

  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • قرآن همه چیز ماست
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد